• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Bellbox skrev 2011-01-28 10:27:46 följande:
    ....hm nu fick jag flera affärsidéer;
    "vi förevigar din Bugga! Skicka bild till oss & vi graverar in det på ett silversmycke; alla skavanker & repor som gjorde den personlig blir förevigade"
    funderar mer på glasmonter alá konstgalleri (inte mossigt museum)
  • Bellbox
    bohusbebis skrev 2011-01-28 12:03:08 följande:
    funderar mer på glasmonter alá konstgalleri (inte mossigt museum)
    smaken är som baken
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Slaria

YES! Kidzshop.se ringde idag och talade om att nu är min bugga skickad, så förhoppningsvis anländer den på måndag!!!! Första gången på länge som jag hoppas att helgen flyger förbi!

• Haven09

Slaria: Omg är så sjukt avis!!!!!!! Haha

• Wailea

Hej! hoppar in här till experterna Har en fem månaders som behöver en vagn då jag inte vill vända henne framåt än som är det som fungerar i vår vagn. har varit lite Bugaboo skeptiker då jag inte gillar looken på liggdelen då barnet hamnar så långt ned och jag är lång men vill ha en lätt och smidig vagn och många verkar ju nöjda så jag funderar på att försöka få tag på en begagnad att prova med. När ändrades däcken från luft till sådana där man slipper punktering? för/nackdelar? Eftersom det verkar som det mesta går att byta ut kanske det inte spelar så stor roll egentligen? är det något särskilt man bör tänka på eller titta på vid köp? Kanske blir helt frälst i denna vagn och börjar hänga här för fullt sedan

men ge några tips till en nybörjare!!! köpa beg. eller försöka importera en ny via kontakter i tex USA? 

• Wailea

Om jag väljer att köpa beg. till att börja med eftersom jag inte är på det klara med vilken vagn jag egentligen vill ha. Hur pass gammal vagn ska jag leta efter? är det värt priset att välja en lite nyare?

• Haven09

OMG!
    Dom skickade vagnen nu så nu ska jag bara vänta på shenker ska ringa:)
    Hoppas hoppas dom kan lev på en helg!!!!! Så sjukt lycklig;)

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-28 19:30:04 följande:
    OMG!
    Dom skickade vagnen nu så nu ska jag bara vänta på shenker ska ringa:)
    Hoppas hoppas dom kan lev på en helg!!!!! Så sjukt lycklig;)
    Åhhh fan vad avis JAG blir nu!!! Du får skriva direkt du fått vagnen!
  • BeautifulFlower
    Wailea skrev 2011-01-28 19:07:24 följande:
    Om jag väljer att köpa beg. till att börja med eftersom jag inte är på det klara med vilken vagn jag egentligen vill ha. Hur pass gammal vagn ska jag leta efter? är det värt priset att välja en lite nyare?

din tjej är ju fem månader så hon kan sitta i sittdelen direkt. Med bugaboos sittdel kan dom använda den från 3 månader har jag för mig.. Jag har en bugaboo, ny modell, och älskar den. Hade en 4 år gammal tidigare och tycker att den jag har nu känns mycket bättre.

Men en fräsh begagnad är ju lätt att få tag på med :)

Om du har någon återförsäljare av bugaboo i närheten skulle jag rekomendera att du åker dit och klämmer o känner :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21