• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • passau
    Fröken Småland skrev 2010-04-07 09:11:53 följande:
    Nu har Fröken Småland filosoferat igen och försökt knäcka nöten med vad Bugaboo skall lansera för produkt förutom barnvagnar. Visst var ledtrådarna att produkten var för vuxna och att den skulle ha två hjul? Spontant tänker man ju cykel men det känns så långt ifrån vad de sysslar med idag så jag funderar på om det inte är någon form av resväska? Kanske en kabinväska som får heta "Fly"? Sen har jag en teori om de två helt nya barnvagnsmodellerna som de utlovat (utöver syskonvagnen) och det är en terrängvagn "Caterpillar" och en minisulky "Hummingbird". Vad tror ni?
    lå¨ter som du vet mer än du erkänner
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Fröken Småland
    passau skrev 2010-04-07 09:16:17 följande:
    lå¨ter som du vet mer än du erkänner
    Nope, jag har ingen inside information, bara spekulerar och fabulerar. Bugaboo får gärna höra av sig om de behöver tips och råd {#lang_emotions_cool}
  • Tazze

Hej

Jag o också peoblem med glidande chassi, men när maken skulle rengöra vagnen så åkte lappen/märket bort där serienr står.
    hur gör jg nu??  för jag tror dock inte att han spara den....

Douglas 051222 Oliver 090501
  • Stargirl
    Tazze skrev 2010-04-07 09:49:50 följande:
    HejJag o också peoblem med glidande chassi, men när maken skulle rengöra vagnen så åkte lappen/märket bort där serienr står.hur gör jg nu??  för jag tror dock inte att han spara den....
    Serienumret står på ett klistermärke som inte lossnar om man inte avlägsnar den inte ens om man skrubbar och blötlägger kommer den loss. Om man har avlägsnat serinumret gäller inga garantier alls. Det står tydligt i manualen om att serienumret får alldrig tas bort från chassit. Var det verkligen serienummer klistermärket som lossnade?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • straw2008
    Tazze skrev 2010-04-07 09:49:50 följande:
    HejJag o också peoblem med glidande chassi, men när maken skulle rengöra vagnen så åkte lappen/märket bort där serienr står.hur gör jg nu??  för jag tror dock inte att han spara den....
    Nää det märket lossnar absolut INTE, måste vara något annat.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Tazze
    Stargirl skrev 2010-04-07 09:52:48 följande:
    Serienumret står på ett klistermärke som inte lossnar om man inte avlägsnar den inte ens om man skrubbar och blötlägger kommer den loss. Om man har avlägsnat serinumret gäller inga garantier alls. Det står tydligt i manualen om att serienumret får alldrig tas bort från chassit. Var det verkligen serienummer klistermärket som lossnade?
    Ja det va ju det, fråga mej inte hur pip han lyckades grrrrrrrrr
    så då får jag helt enkelt få honom till att köpa nytt chassis då ju =)
  • straw2008
    Tazze skrev 2010-04-07 09:58:38 följande:
    Ja det va ju det, fråga mej inte hur pip han lyckades grrrrrrrrrså då får jag helt enkelt få honom till att köpa nytt chassis då ju =)
    Fast det lossnar inte, lovar!
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2010-04-07 10:00:08 följande:
    Fast det lossnar inte, lovar!
    Jag tror inte man får loss det hur man än skrubbar, river eller värmer. Det är en sådant galet klistermrke som sitter där för evigt....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • straw2008
    Stargirl skrev 2010-04-07 10:01:50 följande:
    Jag tror inte man får loss det hur man än skrubbar, river eller värmer. Det är en sådant galet klistermrke som sitter där för evigt....
    Finns det andra klistermärken på chassit?
  • Tazze

Jag lovar det är borta
    Slänger in en bild i mitt galleri.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21