• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Honey1982

All black är såå snygg!! Om jag köper en ny ska jag köpa den.

Ni som har äldre barn i 4 års-åldern - använder ni ståbräda?

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Kavat
    Honey1982 skrev 2010-04-06 13:26:57 följande:
    All black är såå snygg!! Om jag köper en ny ska jag köpa den. Ni som har äldre barn i 4 års-åldern - använder ni ståbräda?
    Ja, ibland, när vi ska gå en bit, eller ha med oss saker, som jag inte orkar bära. Men antingen så åker ingen i vagnen eller så ska båda vara i/på ståbrädan.
    Har jag inte med/på ståbrädan så saknar jag den. Tar jag på den är det inte alltid den används. Men den är ju ok att ha på även om den inte används.

Jag och dottern (4,5) hade en intressant disskusion om vagnen i morse. Hon funderade på hur det skulle få plats med en till i vagnen. Hon tyckte lillebror skulle sitta i vagnen och ha kommande bebisen i sitt knä och hon skulle stå på ståbrädan. {#lang_emotions_heart}
  • Tre små älsklingar
    Honey1982 skrev 2010-04-06 13:26:57 följande:
    All black är såå snygg!! Om jag köper en ny ska jag köpa den.Ni som har äldre barn i 4 års-åldern - använder ni ståbräda?
    Jag funderar om jag ska köpa en ståbräda, min äldsta dotter är 4 år och orkar inte gå hela vägen till dagis, ca. 2,5 km. Men får hon plats på ståbrädan, tänkte med styret, om det är i vägen? Vì har en Gecko och en Bee. 
  • Stargirl
    Förstamaj79 skrev 2010-04-06 12:35:35 följande:
    Hej hej.Skapade en tråd men slänger in frågan här med.Vilken tycker ni är snyggast?Bugaboo cameleon all black limited edition VS Bugaboo cameleon mörkgrå bas och svart topp.Så svårt att välja!
    All Black...utan tvekan. Helt underbart snygg, jag som normalt inte gillar helsvart tycker att denna är fantastisk. Den skulle jag köpt om jag köpt en Cameleon idag. Men tips är att förboka redan nu. Jag tror de går åt snabbt.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Tazze
    Tre små älsklingar skrev 2010-04-06 14:21:39 följande:
    Jag funderar om jag ska köpa en ståbräda, min äldsta dotter är 4 år och orkar inte gå hela vägen till dagis, ca. 2,5 km. Men får hon plats på ståbrädan, tänkte med styret, om det är i vägen? Vì har en Gecko och en Bee. 
    Jag har på den i bland har just nu tagit bort den, o min son får plats och han är 113 cm lång o 18 kg tung (har en cam), den va helt underbar att ha den nu när han va gipsad på båda benen i 4 veckor.
    Douglas 051222 Oliver 090501
  • passau
    Tre små älsklingar skrev 2010-04-06 14:21:39 följande:
    har en gecko och hade ståbräda idag, funkar kanon, vilket man inte kan säga om PT där  d inte går att ha bräda...
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • LR75
    Xst skrev 2010-04-06 09:34:15 följande:
    Ska vi kolla upp var han står skriven?
    hörru din lilla hagga

i miss u!
  • Xst
    LR75 skrev 2010-04-06 15:43:57 följande:
    hörru din lilla hagga i miss u!
    Titta där trillade polette ner

Hagga? *förolämpad*
  • LR75

fast det där var mer menat som ett skämt, hagga alltså.

ja, jag fattade aldrig att det var du.
    tänkte vad f-n är det där för en som påstår sig veta vart min brevlåda bor

• Xst
    LR75 skrev 2010-04-06 15:51:19 följande:
    fast det där var mer menat som ett skämt, hagga alltså. ja, jag fattade aldrig att det var du. tänkte vad f-n är det där för en som påstår sig veta vart min brevlåda bor
    I never lie Minns dock inte färgen på den men minns din galna backe !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21