• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria

Det verkar ju lite för bra för att vara sant och då är det ju oftast det. Dessutom är han inte skriven i tyresö utan i dalsjöfors hemma hos föräldrarna. Ganska ung var han med. Men man vet ju aldrig! Det kan ju vara sant och då är det ju ett riktigt kap!!

• galojj
    stinamaria skrev 2011-02-16 10:07:16 följande:
    Det verkar ju lite för bra för att vara sant och då är det ju oftast det. Dessutom är han inte skriven i tyresö utan i dalsjöfors hemma hos föräldrarna. Ganska ung var han med. Men man vet ju aldrig! Det kan ju vara sant och då är det ju ett riktigt kap!!
    Kikade oxå upp nr, såg att han dessutom fyller år idag...kan är det någon som jävlas med han:-P
  • Sweetheartno1
    the baby skrev 2011-02-16 09:18:50 följande:
    Har de verkligen stängt? Jag köpte också min vagn där. Kan var bra att veta...
    Om jag vore du skulle jag höra av mig till en annan butik i samma kedja (finns ju både i city och på söder och östermalm) och kolla först.
    Den finns kvar ! Dom har bara bytt lokal !
  • stinamaria
    galojj skrev 2011-02-16 10:14:22 följande:
    Kikade oxå upp nr, såg att han dessutom fyller år idag...kan är det någon som jävlas med han:-P
    Det låter ju ganska troligt
  • straw2008

Precis han fyller ju år idag ha ha varför väljer man att sätta ut en annons om just en barnvagn???? Ha ha han gillar morsor kanske?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Bellbox
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-16 10:15:27 följande:
    Den finns kvar ! Dom har bara bytt lokal !
    fanns INTE kvar då jag ringde för ½ timme sen! Konstigt då att den gör det nu! När jag ringde var det någon som skrek i bakgrunden "det FINNS ingen barnvagn!"
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Sweetheartno1
    Bellbox skrev 2011-02-16 10:22:07 följande:
    fanns INTE kvar då jag ringde för ½ timme sen! Konstigt då att den gör det nu! När jag ringde var det någon som skrek i bakgrunden "det FINNS ingen barnvagn!"
    Jag pratade med dom i nya butiken förra veckan och då sa dom att den fanns kvar fast i ny lokal. Har en vagn som ligger och väntar på mig där, därför jag ringde..
    Heron har inget nummer, det är kopplat till nya butiken inne i stan !

Vet inte vad du menar med det finns ingen barnvagn ?!
  • Snoppan

Haha tror ni pratar om 2 olika saker :)

• Asereht
    AnPa skrev 2011-02-16 09:13:05 följande:
    Hej! Jag måste bara kika med er andra och be om lite råd. Vår cameleon är köpt i slutet på april/början på maj -10 och liggdelen användes bara i drygt 2 månader. Sista gången den användes var i juli och då gick dragkedjan sönder på liggdelslocket. Alltså den lilla silverpluppen som gör att man kan trä in den i "dragkedjehuvudet". Det är en väldigt liten del som saknas men den är avgörande för att man ska kunna stänga locket. Förstår ni vad jag menar? Dessutom så har pluppen på ena sidan av varukorgen lossnat, vilket gjort att klämman man drar åt för att stänga har trillat av (då det inte fanns något stopp som höll kvar den). Frågan är, jag tänkte nu ta mig i kragen och reklamera detta. Vagnen är köpt på Barnbutiken som låg i heron city (har läst här att de har stängt). Ska jag höra av mig till en annan av deras butiker eller kontakta bugaboo?
    Det är ju samma företag/butik så kontakta någon av de andra eller gå via hemsidan.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Bellbox skrev 2011-02-16 10:22:07 följande:
    Tror hon menar Barnbutiken.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21