• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa

Hej! Jag måste bara kika med er andra och be om lite råd. Vår cameleon är köpt i slutet på april/början på maj -10 och liggdelen användes bara i drygt 2 månader. Sista gången den användes var i juli och då gick dragkedjan sönder på liggdelslocket. Alltså den lilla silverpluppen som gör att man kan trä in den i "dragkedjehuvudet". Det är en väldigt liten del som saknas men den är avgörande för att man ska kunna stänga locket. Förstår ni vad jag menar? Dessutom så har pluppen på ena sidan av varukorgen lossnat, vilket gjort att klämman man drar åt för att stänga har trillat av (då det inte fanns något stopp som höll kvar den). Frågan är, jag tänkte nu ta mig i kragen och reklamera detta. Vagnen är köpt på Barnbutiken som låg i heron city (har läst här att de har stängt). Ska jag höra av mig till en annan av deras butiker eller kontakta bugaboo?

• the baby
    AnPa skrev 2011-02-16 09:13:05 följande:
    Hej! Jag måste bara kika med er andra och be om lite råd. Vår cameleon är köpt i slutet på april/början på maj -10 och liggdelen användes bara i drygt 2 månader. Sista gången den användes var i juli och då gick dragkedjan sönder på liggdelslocket. Alltså den lilla silverpluppen som gör att man kan trä in den i "dragkedjehuvudet". Det är en väldigt liten del som saknas men den är avgörande för att man ska kunna stänga locket. Förstår ni vad jag menar? Dessutom så har pluppen på ena sidan av varukorgen lossnat, vilket gjort att klämman man drar åt för att stänga har trillat av (då det inte fanns något stopp som höll kvar den). Frågan är, jag tänkte nu ta mig i kragen och reklamera detta. Vagnen är köpt på Barnbutiken som låg i heron city (har läst här att de har stängt). Ska jag höra av mig till en annan av deras butiker eller kontakta bugaboo?
    Har de verkligen stängt? Jag köpte också min vagn där. Kan var bra att veta...
    Om jag vore du skulle jag höra av mig till en annan butik i samma kedja (finns ju både i city och på söder och östermalm) och kolla först.
  • Bellbox

Värsta OT; men jag gillar ditt "nick" KARMA POLICE

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • the baby
    Bellbox skrev 2011-02-16 09:20:20 följande:
    Värsta OT; men jag gillar ditt "nick" KARMA POLICE
    Tack! Skrattande
  • galojj
    bohusbebis skrev 2011-02-16 09:27:43 följande:
    Kan väl inte vara sant!!!!www.blocket.se/stockholm/Ouppackad_Barnvagn_B...(absolut inte min annons)

Kan det itne vara att dom kör budgivning?
    Dom verkar ju vilja bli av med den innan fredag, Jag tror dom säljer till högsta bud, och antar att den kommer gå upp endel!! Dom satt den nog så lågt bara för att locka intresset lixom...tror ni inte?
  • straw2008

What?? Måste vara något fel... Någon som kommit fram på nummret?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • galojj
    straw2008 skrev 2011-02-16 09:47:36 följande:
    What?? Måste vara något fel... Någon som kommit fram på nummret?
    provade oxå ringa...men bara telefonsvararen!
    Kanske stängt av telefonen pga att han blev nerringd:-P
  • straw2008

Står ju 2000 eller bud.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21