• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MissR

Idag köpte jag en ny Skip*hop skötväska. En grå. Synd den inte är exakt samma grå som basen på min bugga. Men den kommer hänga fint där ändå, dessutom var det 30% rabatt=)

• rosenkind

Nu har de skickat min Bugga! *väntar med spänning* ...so far so good...

** carpe diem **
  • Haven09

Hello! Någon som vet vem som vann Bee+ från kidzshop? Alla som köpte en vagn därifrån kunde få va med och tävla! Haha vill HA:)

• Sweetheartno1
    Asereht skrev 2011-02-16 11:09:56 följande:
    Ganska vanligt speciellt om vägarna saltas. Köp Autosol på macken/butiken och gör rent.
    Då är kanske det bästa att skölja av den när man varit ute ?!
    Kommer förvara vagnen inne i klädkammaren !
  • Kajsan
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-16 16:58:30 följande:
    Då är kanske det bästa att skölja av den när man varit ute ?!
    Kommer förvara vagnen inne i klädkammaren !
    Ja, eller torka av
    Jo just det!
  • jean1
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-15 21:17:19 följande:
    ja om du förvarar den i solen  
    faktum e att under dom åren jag har haft bugaboo och hängt här inne så tycker jag att de e få som fått solblekta saker, värre e de om man tittar på andra vagnsmärken.
    sen beror ju allt på hur gammalt sakerna e och hur dom förvarats. förvarar man en vagn på en solig balkong eller altan så kommer den bli blekt. ställer man in den eller skyddar den från solen så gott de går så borde de inte vara några problem.
    Jag kan inte säga att jag vart så solsnäll mot mina vagnar. dom har hängt med på stranden, ut på landet med i båten osv. men har ändå inte blivit det minsta blekta.  
    Märkligt, men också bra såklart ! Vår vagn förvaras alltid inomhus så den enda gången den är ute är på promenader och jag har heller aldrig parkerat den i solen utana tt isf hänga något över sufletten så jag har minst sagt varit rädd om den, ändå solblekt... . Tittar man bara på sufletten så ser den inte blekt ut, men jämför man med tex sittdelsöverdraget så ser man att sufletten är lite ljusare.
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • p0o
    rosenkind skrev 2011-02-16 16:25:45 följande:
    Nu har de skickat min Bugga! *väntar med spänning* ...so far so good...
    såg att du också beställt från babycare!
    jag gjorde det i måndags.. vet du om den beräknas komma en vecka efter beställning eller en vecka efter dom skickat iväg den?
    så otålig liksom:)  jag har fortfarande inte fått mail om att de har skickat den än:/

har beställt en cam grå/svart. 
  • Sara E

Idag är det en vecka sedan jag beställde min cam från kidzshop.
    Nu längtar man verkligen!

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
  • Sweetheartno1

Läste på ett annat forum att man inte ska kunna ha skötväska på handtaget. Varför skulle bugaboo då göra en skötväska ?

• Asereht
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-17 10:09:12 följande:
    Läste på ett annat forum att man inte ska kunna ha skötväska på handtaget. Varför skulle bugaboo då göra en skötväska ?
    Det finns ingen tillverkare som rekommenderar skötväska på handtaget då det innebär tipprisk men i princip alla märken gör skötväskor. Det är du som konsument som väljer hur du vill använda den, tillverkaren ser till att frånskriva sig ansvar för eventuella olyckor pga överlastad vagn.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21