• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sofnys

Hej alla Bugaboo-proffs! Jag ska beställa en Bugaboo Cameleon och funderar på att köpa den från Holland istället då man kan spara några tusenlappar. De sidorna jag har tittat på är www.babycare.nl och www.babyhuyswebshop.nl, vågar man beställa härifrån? Har någon i tråden köpt vagnen utomlands eller är det bättre att gå till typ Babyproffsen?

• Fröken Småland
    galojj skrev 2011-02-17 10:52:05 följande:
    Nja, fast den ser nog bäst ut hitils....hur tror ni den skulle sitta på en cam?
    Ingen aning, jag tycker inte den satt bra ens på PT:n Drömmer

Såna här (Brio) sålde de i Ullared sist jag var där:

Brio Hüfttasche -blau
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-17 10:52:05 följande:
    Nja, fast den ser nog bäst ut hitils....hur tror ni den skulle sitta på en cam?
    Finns denna också, har bara sett på tradera och den liknar mycket tinkafu, men med större fack
    www.tradera.com/Dryckeshallare-for-barnvagn-auktion_340818_123160942
    ingen aning om hur den sitter på buggan dock.

Brion ovan har jag också ofta sett på tradera, fast den är nog billigare i Ullared om man har vägen förbi
  • galojj
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-17 10:50:22 följande:
    Jag gillar dom inte men vet att babyland låter en testa. Säkert andra ÅF med.
    Alltså den typen av mugghållare? eller pratar du om något helt annat?!
  • Fröken Småland
    annat82 skrev 2011-02-17 11:04:52 följande:
    Brion ovan har jag också ofta sett på tradera, fast den är nog billigare i Ullared om man har vägen förbi
    Tror den kostade 49 kr så den var relativt billig får man nog säga
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • sofnys

De flesta kanske köper sina vagnar i Sverige, bäst att ta det säkra för det osäkra när det kommer till garanti och så kanske...

• Asereht
    galojj skrev 2011-02-17 10:28:37 följande:

tant pruselius och asereht:
    Tack för era tips.
    men jag är nog mer ute efter något väldigt litet, med ett fack för smågrejer(plånbok elelr nycklar) och ett fack för en flaska.
    Vi har ju inget blöjbarn längre, och behöver lixom inte ha med oss någon väska alls igentligen. Men vill gärna ha något att bara lägga av sig nycklarna i, och ställa vattenflaska i(som gärna är lättåtkomlig) när jag är ute och promenerar

Jag använder just saddlebagen för sånt, den rymmer min plånbok, mobilen och lite småsaker. Stor är den inte heller. Det är ingen stor skötväska.

Annars vet jag inte, det finns ju mugghållare som man sätter över styret typ Tinkafu och de har ofta ett litet litet fack för något litet typ nycklar.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21