• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jean1

Är det någon som vet om man kan hitta mönster till ett virkat bumperbarskydd på nätet??

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • galojj
    Fröken Småland skrev 2011-02-15 08:23:29 följande:
    Superfin kombo tycker jag

Inte så snyggt men kul:

Fina färger ihop men egentligen gillar jag inte mörk färg överst då jag får lite "tipp"-känsla av det

Det finns många olika kombinationer i mitt galleri s. 11 och 12

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri....
    Det är ju så himla fint med paulfrank topsettet! Tack för bilderna, kansske är lättare att matcha än vad jag tänkt mig:-P
    Ska gå in och kika på dina kombinationer

Tack igen
  • galojj

Åh, snälla ni...jag behöver hjälp!!!
    Sitter här och ska sätta ut en annons på blocket med en massa tillbehör till bugaboo, och det är ju sååå svårt med priser!!!
    Jag vill ju helst bara bli av med grejerna, men vill ju lixom inte skänka bort det heller såklart, men jag sätter ju hellre ut grejerna lite lägre och blir av med det lite snabbare!
    Kan inte ni säga vad ni skulle kunna ge för grejerna, så får jag fundera ut ett bra pris utifrån det

Vill ni hjälpa mig med lite priser, och hur man ska sälja grejerna?
    Jag har ett toppset i fleece(gult) och även en liggdel...är det bäst att sälja dom var för sig, eller tillsammans?
    Sen regnskydd, mugghålalre och sommarsufletter osv...vad säljer man det för?

Vore verkligen jätteglad om ajg fick lite hjälp, för jag har verkligen ingen somhelst koll på vad grejerna är värda!

• 09April

Hej hej

Jag undrar om någon vet någon händig person eller butik som kan laga Cam chassi? Min har släppt i någon spärr på ena sidan som håller handtaget på plats. Garantin har tyvärr gått ut :(

Tacksam för svar =) 

• Ellabay

jag har en sån beslutsångest!
    Ska fixa en ny suflett till min gecko men vet inte vilket tyg jag ska ha. Är lite inne på gunilla axens *moln* men isf vilken färg? Vet att det är ju bara jag som kan välja men vilken djungel när det finns miljoner med tyg att göra med. Har suttit på bildtråden och letat inspiration och ev bloggsidor men man blir inte mkt klokare.
    Dessutom vill jag beställa ett topplock men på bugababy.se är det slut i lager och lev. tiden är 3-6 veckor och så länge orkar minsann inte jag vänta. ;) nån annanstans där jag kan beställa endast topplock?
    Har en turkos voksipåse så det får ju gärna matcha åkpåsen.

som sagt.. beslutsånget!

• Sweetheartno1

Kan man bära liggdelen med bebis i i bygeln ?
    Det står på vissa sidor att det är ett bärhandtag !

• bananna

Har hittat ett beg cameleonchassi där bromsvajern gått av, och har nu fått höra att det inte går att byta vajern på nyare chassin (2009). Någon som vet om det stämmer? Tycker det verkar konstigt. Tydligen får man ett nytt chassi om man har garantin kvar, istället för att vajern byts ut. Någon som vet hur det ligger till?

• Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-15 17:21:09 följande:
    Kan man bära liggdelen med bebis i i bygeln ?
    Det står på vissa sidor att det är ett bärhandtag !
    Jupp, på engelska heter det just Carry Handle. Jag tycker det verkar läskigt och har aldrig vågat bära med barn i men på produktbilder visar man funktionen.

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21