Cerclage?
Lite tidigt (en månad), men de vågar inte vänta längre så snälla lilla bebis väx och bli klar nu!
Bara några dagar mellan våra bebisar
Kramisar
Men Kakan har du gått och gift dig?
Stort grattis gumman!!
Lanie:Min tapp har varit på 24 i mångaaaaaaaaaaaaaaa veckor nu,så det är bara att försöka ta det lugnt.
Den 16/2 kommer min bebis,det blir ks då han vägrar att vända sig. Är tydligen fixerad på stjärten.
Aj aj vad ont vändningsförsöket gjorde, som tusen nålar gånger en miljon och lite värre.
ISSEN: Grattis och välkommen!
Jag skulle råda dig att vara mer försiktigare än vad läkaren, de första 3 veckorna är viktiga för livmoderhalsen och den måste få lite avlastning.
Schäfer: Jag hade stödstygnen förra gången och mina ärr var så fina att de kunde sätta denna cerklage på samma ställe som förra .Har stödstygnen även denna gång.
Fick kraftiga värkar runt kl.06.00 på söndagsmorgonen,vattnet gick och jag fick åka ambulans.
Blödde en hel del och var öppen 7 cm enligt läkaren idag trots cerklaget.
På förlossningen kolla de att Adrian mådde bra men när de såg att jag var så öppen fick de panik och sövde ner mig och utförde akutsnitt.
Men nu är jag hemma och alla mår bra.
Adrian

Jippi!!
STORT GRATTIS SCHÄFER!!
Men allvarligt du och jag är med medsystrar i mycket
Är så glad för ert skull!
Kramar i massor.
Tråkiga besked... ![]()
Så här tredje graviditeten trodde man ju inte att man oxå skulle ha otur. Det var ju tredje gången gillt...
"Räkan" har något fel på höger hjärnhalva, så imorgon bär det av till magnetröntgen så att de ska få en bättre bild och kanske veta hur mycket som är fel. Om en vecka kommer svaret på fostervattensprovet som jag fick ta igår i samband med ultraljudet.
Vet inte hur man ska orka...