Cerclage?
Becka: Försöker ha henne upprätt och det hjälper men ibland sätter hon i halsen ändå
Nu är det nog nära för dig!
Becka: Försöker ha henne upprätt och det hjälper men ibland sätter hon i halsen ändå
Nu är det nog nära för dig!
Tack för tipset! Ska kolla efter eb sån. Vi har nu en mam 1 och en dr Browns och av dem funkar den sistnämnda ganska bra.
Mycket bra beslut att flytta hem till mamma ett tag! Man ska ta emot den hjälp som finns!
Finns det förresten någon tråd för oss som fått cerklagebebisar?
Ni andra som flaskmatat: Har någon av er haft det problemet att barnet sätter i halsen? Kan de kvävas av det? Ibland känns det liksom som att det fastnar och tar en stund innan hon hostar/sväljer. Blir så rädd varje gång
Det händer inte när jag ammar så jag önskar verkligen att amningen funkade ordentligt.
Becka: Jättestort grattis! Så underbart!
Lill Z: Jag brukar amma först om hon inte är för trött för det, i så fall ger jag lite tillägg, ammar och ger resten av tillägget. Nej, har ingen vårtnapp men det kan nog vara så att hon får kämpa mycket vid bröstet ändå.
. Bör man ta lösande för magen?Sorry för spammandet men jag vet att det varit en diskussion i en annan tråd om huruvida lösgörande för magen kan orsaka sammandragningar, något att fråga läkaren om också kanske...