Bebisar i Borås hösten 2010
MammaVeronika skrev 2010-03-12 00:51:41 följande:
men då måste ni ju ha en ganska perfekt lägenhet, vår hade blivit väldigt trång med en bebis också... men då borde ni ju kunna hitta ett hus för 1,5 milj är ju ganska mycket pengar, speciellt om man kan tänka sig att bo lite utanför staden med.... jag kikade hus i dalsjöfors innan med för kan tänka mig att bo utanför staden bara det inte är i v-fors haha... ja gött att betala till sig själv men gud vad mycket det är att tänka på jämnfört med lägenhet hihi en hel vetenskap att ha hus juh.. håller tummarna för er då att huspriserna sjunker lite sen då... men da lustigt att vi gillar samma stil hihi jag kan säga att denna lägenheten har renoverats mycket under dem nästan 7 åren vi bott här haha hallen är omtapetserad 6 gånger om jag inte minns fel för man har ändrat stil hihiEn hel vetenskap det är nog det minsta man kan säga ;) det är mycket man inte tänker på kan jag tänka mig när man köper hus. Men man lär sig med tiden då man bor i hus, man kan ju inte lära sig allt med en gång.:)
Ja riktigt fint var det i eran lägenhet=) har alltid gillat färger som går i svart,vitt & grått och sen färgklick i det :) det är stilrent och fräscht tycker jag=).
När jag bodde i lidköping ett tag med felicia min dotter och hennes pappa bodde jag i ett torp där jag fick bestämma allt från grunden med färger golv kakel vitvaror m.m. helt underbart :D
Nu ropar killen från sovrummet kanske hoppar i säng det märker du om jag skriver något mer :) annars får du sova gott! =)