Så dumt att du måste vänta ända till 11 maj. :/ Hoppas det blir bättre för dig snart!!Jag har iaf. beställt ett stödbälte nu, får se om det hjälper mot min foglossning. Hoppas det!
Jodå, det gick bra. Katterna hade klöst tapeten rätt illa i två rum, varav ett ställe vi måste laga. Förhoppningsvis slipper vi tapetsera om det andra rummet eftersom det ändå ska renoveras där. Vi har inte riktigt fått allt klart för oss vad som gäller eftersom det inte är bestämt än, men vi har ju lägenheten till 31 maj, så det är ju ett litet tag kvar. :)
Okej hoppas ni slipper tapetsera, så tråkigt att behöva göra något med det som inte är ens egna ju
Ja, jag hoppas också att vi slipper... Det är en rätt stor hall, så det lär ju bli dyrt då *suck*. Men det är sådana smällar man får ta ibland, finns ju inget man kan göra, tyvärr. :/Försöker mest njuta av nya lägenheten nu. Är så sugen på att börja inreda/måla i barnrummet lite, men är helt oinspirerad, haha. :D
Ja det är klart du ska njuta av det
Du får googla eller kolla på inrednings sajter och få lite insperation Men jag förstår vad du menar
Hej!Fick mms av dem som äger huset vi köpt med en bild på den nyuppsatta tapeten jag valde till barnrummet... riiiiiiiktigt bra! såå nöjd, nu vill jag bara flytta in och börja pilla hihi
Gud vad mysigt och vad roligt att börja pilla med barnrummet sen också
Tjo!Jag har inte skrivit här tidigare, bara tjuvläst lite ibland! Får också en liten i september och bor precis utanför stan! Kände mig tvungen att tipsa om den nya butiken i knallerian, de säljer ut mammalicious jeans för 149:- !!! Så nu kan jag inte bara tjuvläsa längre!
Hej grattis
Vilket datum är du beräknad? Är det första barnet?
Jag var inne på stokkage igår och kika lite, där dom hade dom jeansen, dom har mycket nnat fint också, och roligt att det kommer fler affärer med mamma kläder
God morgon alla! Vill bara påminna om fikan imorgon kl.17 på Bakgården! Ska bli så kul att träffa alla igen. Idag har jag gått ner på tvåsiffrigt 99 dagar kvar till Bf Det är massa liv i magen från morgon till kväll. Och för övrigt mår jag ganska bra och det är skönt. Ni som tänkt köpa en bärsjal tänkte tipsa om Minimundus som man kan köpa på nätet kostar inte mer än 510 kr och skall enligt utsago vara bra och ganska tunn i tyget. Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en trevlig helg!
Vad roligt Nu går tiden snabbt Min lille krabat rör sig också en hel del nu och det är så mysigt så man små flinar lite varje gång
Hej hoppas det går bra för dig Tänkte bara säga till om du vet att du ska med i morgon på dagen så kan du höra av dig till mig så får du åka med mig om du vill ? Kommer dock kanske åka ner lite tidigare då jag tänkte gå till H&M och kika
Hej! Jätte snällt att du frågar :)! Jag har sovit väldigt dåligt i natt, haft värkar som känts, men inget som brutit ut. Jag kommer inte att orka idag, tyvärr.. :(. Men lova mig att ni fikar och har trevligt åt mig åxå...
Oj :-O dumt detta låter kanske men va spännande hoppas det bryter ut nu då
Förstår att du inte orkar och jag lovar att vi fikar åt dig
Ha det bra nu idag och ta igen dig.
Kramar