• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

Lilla JJ skrev 2010-05-09 15:26:41 följande:
    Det börjar bli sjukt jobbigt att jobba. Känner mig stressad, tung och otymplig. Dessutom så möter jag ju så många som är gravida och som det inte går så bra för. Det är lite jobbigt nu eftersom det är så uppenbart att det går bra med min graviditet. Men men bara 8 veckor kvar att jobba nu.
    Ja jag kan förstå det. Men 8  veckor går snabbt, speciellt nu när sommaren kommer
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-05-09 17:52:23 följande:
    Jadå 8 veckor är ju ingenting. Det är bara 37 arbetsdagar på de 8 veckorna också! Hur har du det?
    jo det går bara bra foglossningar bara och lite småvärk men annars är allt toppen ska inte klaga. Det är fullt ös här hemma med felicia och dagis m.m.
    Allt känns lättare när det går mot sommaren faktiskt
  • cizza
    J K skrev 2010-05-10 11:45:11 följande:
    Tant Grön måndag 10/5 kl 18. Vilka kan komma?LillaJJCizzaAnnahpTindratindra Hej tjejer, jag får ta bort mig själv från listan... Det har inte varit en särskilt bra dag hittills. Den började iofs. bra. Var ju på det där extra UL:et idag. Allting var jättebra, lillfisen var lika sprallig som förra gången och vi fick bilder och filmade skärmen. Jag skulle nämligen extrajobbat lite idag, men det gick inte mer än två timmar, jag bröt ihop fullständigt för att jag hade så himla ont i ryggen... Så vi får se om jag orkar ta mig till fikan ikväll, tveksamt, men jag ska verkligen försöka!Hoppas att ni andra mår bättre.
    Det låter inte alls bra Menligt med extra ul:et
    Jag själv vakna inte med världens bästa dag heller, skulle lämnat dottern på dagis men kom inte upp ur sängen p.g.a ryggen, Så jag vet inte heller om jag orkar till fikan idag Men ska försöka också men risken att jag kommer är väldigt liten så ni behöver inte räkna med mig.

Tant Grön måndag 10/5 kl 18. 

Vilka kan komma?

LillaJJ
    Annahp
    Tindratindra
  • cizza

Nästa vecka låter bra för min del, ska vi satsa på måndag nästa vecka ?

• cizza
    ZbrushEr skrev 2010-05-10 10:25:40 följande:
    Vad mysigt!
    Jo allt går bara bra förutom foglossningar och ont i ryggen med.
    I morgon ska jag till mvc och göra glukos test *yippie* hehe eller inte.

är trött idag så orkar tyvärr inte skriva så mycket just nu.

Hoppas ni 2 hade kul på fikat
  • cizza

Jo testet gick bara bra men inget roligt att ta mått illa hela dagen utav det...

Ja fika ute väl som en bra ide. nån bra plats på sjöbo? förslag

Powerpill: Härligt med glädjefnatt och ännu roligare att ta fikan på din födelsedag

• cizza
    J K skrev 2010-05-11 14:56:54 följande:
    Usch, jag ska också göra det testet, den 24:e maj. Jag som jämt är dundertörstig nu, ska jag verkligen klara att inte dricka någonting alls på 12 timmar? Uscha! Men skönt att höra att det gick bra för dig i alla fall. Men eftersom detta test görs rutinmässigt på alla gravida i vecka 28, måste vi göra om det om det då? :S
    jag är också jätte törstig nu och funderade på hur jag skulle klara det men men
    Jag hoppas verkligen INTE att jag ska göra det igen :-O det var inte så kul att sitta och slå ihjäl 2 timmar utan sällskap eller något
  • cizza
    J K skrev 2010-05-11 20:25:11 följande:
    Det var väldigt svårt att få ner väldigt sött, hade tid bm också men bytte den till en tidigare dag så det var lite dumt.  Inte fel med sällskap så dra med honom
  • cizza

En fråga om ni vill svara så klart Hur mycket har ni gått upp än under graviditeten?

• cizza

Ja vikten pendlar verkligen
    Men bara barnet och en själv mår bra så ser jag inget bekymmer med det.
    Jag har gått upp 5.5 kg sen inskrivning, Gick upp 17 kg förra graviditeten.

Men efter lilltrollet där inne kommit ut då j****r då ska det tränas

Killen har nog gått 5-6 kg under min graviditet också för övrigt *hahaha*

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010