• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

tindratindra skrev 2010-05-03 21:42:03 följande:
    Hej allihopa :)Hoppas ni haft en skön helg. Jag och vovven var ute i solen nästan hela helgen.. Idag började jag jobba 50 %, känns riktigt bra. Sedan börjar jag plugga i juni =)På onsdag ska jag till BM och prata om mitt planerade snitt.. nervös...
    Hej va skönt för dig att gå ner till 50 % och även pluggandet till sommar.
    Jobbigt att gå och vara nervös men det ska gå bra
  • cizza
    ZbrushEr skrev 2010-05-04 09:42:53 följande:
    grattis jag tänkte på dig igår och tänkte dratt iväg ett sms om hur allt går men nu vet jag vad roligt , längtar tills bilderna kommer upp Ha det kanon och njut  Jätte grattis kramar
  • cizza
    Emmlan skrev 2010-05-04 20:42:17 följande:
    Zbrusher - Grattis! =) Måste bara tipsa om en grym kudde min älskade sambo köpte till mig härom dagen. www.babyproffsen.se/produkt/visa/181 I natt har jag sovit som en prinsessa. 335 kr tror jag den kostade, men värd varenda krona! Ta hand om er!
    Den har jag funderat på länge och kul att höra att den verka bra får tjata på killen här hemma nu Tack !
  • cizza
    ZbrushEr skrev 2010-05-05 20:00:33 följande:
    Vilken goding  härligt att barnvagnen är inhandlad
    Inte roligt att höra att det var en smärtsam förlossning , men som du säger man glömmer det på direkten.

Vad ska godingen heta?

Va sa dina andra killar där hemma nu då?
    Kramar
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-05-06 13:01:44 följande:
    Hur har ni det tjejer. Är lite tyst i tråden tycker jag. Är det inte dags för en fika snart? Kanske på måndag om ni kan då?
    Ja håller med, lite väl tyst Måndag låter väl som en toppen ide. Jag är på
    Annars är allt bara bra, håller på att kollar lite hus här hemma, men mest för att det är kul att drömma lite

Lilltrollet i magen gillar att göra mamma kissnödig genom att vara på blåsan hela tiden
    Hur går det för dig själv?
  • cizza
    Peggys skrev 2010-05-06 21:20:36 följande:
    haha ja , jag undrar varför kan h*n inte vara nån annanstans men det kommer nog
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-05-06 21:38:00 följande:
    Haha ja urinblåsan verkar vara populär. Vissa dagar så bor jag nästan på toa tycker jag. Och vissa dagar kan jag hör och häpna klara mig i tre timmar. Ja men då bestämmer vi måndag kl. 18, är Tant Grön ok?
    Ja toaletten får ofta besök här
    tant grön låter bra
  • cizza
    Bra då bokar vi Tant Grön måndag 10/5 kl 18.

Vilka kan komma?

LillaJJ
    Cizza
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-05-09 10:22:32 följande:
    Roligt med fika imorgon. Och skönt med en jobbvecka på bara 4 dagar.
    Ja det ska bli kul  med lite fika i morgon
    Kan förstå att det är skönt med 4 dagars vecka på jobbet

Hur går det för dig på jobbet annars? Börjar det bli jobbigt nu under gravidteten annars?
  • cizza

Hoppas helgen vart bra för alla. Och att alla magar mår bra och växer på
    Och att ni mår bra under graviditeten dock foglossningar, illamående m.m.

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010