• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • tindratindra

Hej allihopa :)
    Hoppas ni haft en skön helg. Jag och vovven var ute i solen nästan hela helgen..
    Idag började jag jobba 50 %, känns riktigt bra. Sedan börjar jag plugga i juni =)

På onsdag ska jag till BM och prata om mitt planerade snitt.. nervös...

• cizza
    tindratindra skrev 2010-05-03 21:42:03 följande:
    Hej allihopa :)Hoppas ni haft en skön helg. Jag och vovven var ute i solen nästan hela helgen.. Idag började jag jobba 50 %, känns riktigt bra. Sedan börjar jag plugga i juni =)På onsdag ska jag till BM och prata om mitt planerade snitt.. nervös...
    Hej va skönt för dig att gå ner till 50 % och även pluggandet till sommar.
    Jobbigt att gå och vara nervös men det ska gå bra
  • ZbrushEr
    Hej tjejer!
    1 maj kl 13:39 föddes vår efterlängtade guldklimp..en sådan sötnos och gosse det är... 52,5 cm lång och 3660 g tung... Ja e så lycklig att jag gråter...{#lang_emotions_smile} 
    Vi ska lägga upp lite bilder i mitt galleri snart...
    Kram
    Ps min älskling var helt underbar under förlossningen...Jag e så lycklig :)
    Tack till er alla som önskat mig lycka till....{#lang_emotions_nalle}
  • cizza
    ZbrushEr skrev 2010-05-04 09:42:53 följande:
    grattis jag tänkte på dig igår och tänkte dratt iväg ett sms om hur allt går men nu vet jag vad roligt , längtar tills bilderna kommer upp Ha det kanon och njut  Jätte grattis kramar
  • Lilla JJ

zbrusher: Stort grattis till lille prinsen! Ser fram emot att få se lite bilder så småningom.

Lill*n beräknas komma 2/8
  • Annahp

Jätte stort grattis!!! :)

Vad ska killen heta? :)

• Emmlan

Zbrusher - Grattis! =)

Måste bara tipsa om en grym kudde min älskade sambo köpte till mig härom dagen. http://www.babyproffsen.se/produkt/visa/181 I natt har jag sovit som en prinsessa. 335 kr tror jag den kostade, men värd varenda krona!

Ta hand om er!

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010