Nu har jag lite tid att skriva några rader. festmannen jobbar nu i två veckor halvdagar..så jag har pumpat, ätit frukost, gosat med och matat lilleman, vi har suttit på balkongen, och nu sussar han gott. :)
Lilla JJ skrev 2010-05-05 21:15:08 följande:
Åhhhhh vilekn goding. Blir alldeles tårögd. Bra tips med plastbestick ch muggar. Har heller ingen diskmaskin. Vad ska han heta?
Ja visst e han söööt. Den dära bärsjalen är inte dum alls. Bra förslag. Är värt pengarna. Känns bekväm och lille man ligger väldigt gott där. Lite problem me å veta hur jag ska sätta honom i där själv men ja får la öva lite.... Alla hjälpmedel för att göra dagarna lata (plastbestick...) e ju ett måste.. Man hinner inte med så mycket annat än måna om killen. :) Hur har du det och njuter du av magen? Vad hittar du på annars?
Namn ja... att vi har funderat och funderat. Men i natt tyckte jag att lilleman kanske ser ut som en Tim.. Jag har frågat min älskling och han skulle suga på karamellen. Kanske blir det de.
cizza skrev 2010-05-05 23:06:55 följande:
Vilken goding härligt att barnvagnen är inhandlad Inte roligt att höra att det var en smärtsam förlossning , men som du säger man glömmer det på direkten. Vad ska godingen heta? Va sa dina andra killar där hemma nu då? Kramar
Ja det e en goding och att bebisar luktar så gott. Smärtsam ja... ja ska aldrig göra mig en föreställning om hur fl kommer att vara någonsin mer :). Jag tror att hallonbladste drickandet har gjort gott åxå... Du vet me blödningar efteråt...har nästan ingen alls nu... Känns jättebra.
Killarna åååå de e allt glada åt honom. Alfons har varit lite förkyld så han har fått vara lite på avstånd så han längtar efter att bära honom... Simon vill bära och hålla och är så redig på att hjälpa till.. Alfons åxå med det praktiska.
Namn ja... att vi har funderat och funderat. Men i natt tyckte jag att lilleman kanske ser ut som en Tim.. Jag har frågat min älskling och han skulle suga på karamellen. Kanske blir det de.
Går det bra för dig och magen? Vad har du gjort de senaste?
Emmlan: Gud vilken go kudde det verkar vara... Vi köpte för inte så länge sedan två stora hotellkuddar som fungerat bra att lägga upp benen på sådär. . .
Kram på er alla