• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • Annahp

Åh vad söt! Nu längtar man ännu mer efter sin lilla bäbis :)

• Lilla JJ

Hur har ni det tjejer. Är lite tyst i tråden tycker jag. Är det inte dags för en fika snart? Kanske på måndag om ni kan då?

Lill*n beräknas komma 2/8
  • tindratindra
    Lilla JJ skrev 2010-05-06 13:01:44 följande:
    Hur har ni det tjejer. Är lite tyst i tråden tycker jag. Är det inte dags för en fika snart? Kanske på måndag om ni kan då?
    Håller med, en fika borde vi ta snart :)
    Jag kan på måndag men jag jobbar mellan 13.30 och 17.30. Så jag kan antingen innan 13 eller efter 18. Sen kan jag alla andra dagar till veckan också..
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-05-06 13:01:44 följande:
    Ja håller med, lite väl tyst Måndag låter väl som en toppen ide. Jag är på
    Annars är allt bara bra, håller på att kollar lite hus här hemma, men mest för att det är kul att drömma lite

Lilltrollet i magen gillar att göra mamma kissnödig genom att vara på blåsan hela tiden
    Hur går det för dig själv?
  • Emmlan

En fika hade varit trevligt. Om man får följa med? :)

• Peggys
    cizza skrev 2010-05-06 14:56:53 följande:
    Ja håller med, lite väl tyst Måndag låter väl som en toppen ide. Jag är på Annars är allt bara bra, håller på att kollar lite hus här hemma, men mest för att det är kul att drömma lite Lilltrollet i magen gillar att göra mamma kissnödig genom att vara på blåsan hela tiden Hur går det för dig själv?
    inte bara mitt lilla monster då som tycker om att sparka på blåsan.. det verkar vara det enda stället som är roligt att sparka på...
  • Lilla JJ

Haha ja urinblåsan verkar vara populär. Vissa dagar så bor jag nästan på toa tycker jag. Och vissa dagar kan jag hör och häpna klara mig i tre timmar.

Ja men då bestämmer vi måndag kl. 18, är Tant Grön ok?

Lill*n beräknas komma 2/8
  • cizza
    Peggys skrev 2010-05-06 21:20:36 följande:
    haha ja , jag undrar varför kan h*n inte vara nån annanstans men det kommer nog
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010