• M0rris

Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008

http://www.tomper.com/photos/2010-04-felix/pages/IMG_0251.htm

Min lille påskgubbe

Går igenom korten från april :)

Nån som hade problem med läckande bröst innan förlossningen? Hitills har det varit rätt lungt men idag har det stuckit och spänt och runnit utav bara den. Blöta fläckar både här och där...
  • M0rris

Dax att packa väskan med plåster och sårtvätt. Nu har han fått sitt första skrubbsår :) Det gick över rätt snabbt och han ville gärna ha plåster på, tills vi tog fram det, då blev han livrädd för att sätta på det.

• M0rris

Haha, Alex! Å andra sidan är det ju sällan mitt i natten han drar omkring den (hoppas jag).

Det var ingen fara, han hade ju långbyxor på sig men istället för att säga "oj, ramla" så lade han till "oj ont" och klämde ur sig lite ynk ljud. Fast då var vi ju precis framme hos mormor så han liksom glömde bort det lite. Fast han har varit så facinerad av plåster i veckan eftersom jag har fått byta plåster varje dag på mitt sår och då har han också viljat ha ett. Men nu när det kom till kritan var de alltså farliga :)

Hoppas, hoppas Tess kommer hem idag. M., är du inne och tjuvläser så måste du skriva till oss!!!!

• M0rris

Åh Tess! va skoj att höra från er!
    Lille Viggo!!!
    Jobbigt med latensfas och sprickor och usch men tänk, nu är han där hos er! foglossningen försvinner, du får tillbaka din kropp och du kan komma och leka med oss andra! Hurra!

• M0rris

Tess, han är jättesöt! Sicken go-ing. Viggo är jättefint

Frida > Härliga Melih! Man blir impad vad de kan klara av.

Karin > ättetött :D mys!

Ell En > Oj vilken lång tös du har! Hon måste ha växt som storasyster :P
    Liseberg låter skoj.

Korta kommentarer :) Har dragit på mig någon förkylning och ligger i stort sett och sover här hela dagarna. Skulle ringt mvc idag och bett dem kolla järnvärdet men jag sov mig förbi telefontiden. Häromdagen höll jag på att köra mot rött eftersom jag var helt groggy, man skall inte sitta bakom ratten då...

• M0rris

Felix hade också hög feber, över 39 efter den där sprutan.

Igår somnade jag i soffan när jag höll på att läsa en bok. Sov i 1 TIMME (!) utan att Felix väckte mig och Tom jobbade över så vi var ensamna hemma. Tur att ingeting hände... Dax att kolla upp vad det är för något.

Tess > Åh, säger som Lina, man blir helt tagen. Jobbigt men vilket pris du fick på slutet :)

• M0rris

Äntligen har jag fått bevis på varför fingrarna jämt har varit i munnen. Högre nedre sista kindtanden har poppat upp och den vänstra är på god väg. Nu saknas bara två tänder...

• M0rris

och angående lördag och kosläppet så får jag nog hoppa det. Vi har ju sett kossor och jag är inte helt i form för att trängas med 2000 pers. Dessutom måste vi sätta fart på bilköpet... :/ så lördagen är rätt fullbokad för oss.

• M0rris

Jag gissar bara Karin men det finns bara  två Arla gårdar som har kosläpp inom Göteborgsområdet. Kungsbackagården hade förra helgen och enligt GP's artikel var det mer än 4000 pers där då. Om nu folk läser GP och tänker, det måste vi ju åka på så finns det bara ett alternativ kvar...

http://www.gp.se/nyheter/halland/1.361333-koll-pa-kossor

• M0rris

Förslag på slottskogsträff:

Måndag 10/5:
    Jennie & Felix

Fredag 14/5 (klämdag):
    Jennie &  Felix (Felix är redan ledig den dagen från förskolan)

Svar på tråden Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008