• M0rris

Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008

Japp, Idol är på svenska mässan också men det finns ju en massa olika ingångar. Vi hörs på mobilen om det är rörigt.

• M0rris

Stora Entrén 9.30, check!

Synn att du inte kunde följa med Karin, det får bli en annan gång. Jag är likadan med att komma ihåg saker, helt hopplös! Fast vissa saker glömmer jag aldrig, underligt hur hjärnan sorterar ut information.

Tom fick stanna hemma från airsoften idag, han är sämre igen. Vi tror det är virus på balansnerven. Jag hade det en gång, himla otäckt men inget att göra, det går över av sig själv. Jag får väl gå på stand-by ifall han blir sämre.

Jag har också med mig två kompisar så vi blir nog ett gäng. Vi får väl splittra upp oss där inne så vi inte blockar hela gången men det kommer nog naturligt. Sitta tillsammans och fika och sånt iallafall.

• M0rris

Ellie > Vi stannade inte alls länge utan gick ut igen, vi var rätt möra :) Sorry att jag inte ringde, det enda jag tänkte på var att komma ut i friska luften och sitta ner lite.

Lina > Joline, joline, joline, jooooliiiinee! Hurra! Jättefint tycker jag och det passar toppen till Jamie. Nu väntar jag bara liksom alla andra på att få träffa henne.

Helt slut nu efter mässan men det var skoj, skall definitivt börja med Bamsegympa med Felix, han tyckte det var dökul! jag höll mig till budget också!

• M0rris

Förresten, v. 31 (30+1) idag, betyder det att det "bara" är 9 veckor kvar?!! *jublar*

• M0rris

Både jag och Felix däckade här hemma, jag fick gå upp igen för en stund sedan och grilla lite med pojkarna men nu är jag påväg tillbaka till sängen.
    Minns att jag åkte till en kompis och scrapbookade hela augusti sist men sista gången jag var där var kanske 2 veckor innan BF och då sa jag att det var sista gången jag satt på en buss innan bebbe. Man får lyssna på sin kropp.
    Ser fram emot att se Alvisen!

• M0rris

Det verkar som jag blir dumpad med Felix runt 13 snåret i stan. Någon som vill göra något?? Pojkarna skall stå i en etta och spela Warhammer och det är inte kul.

• M0rris

hej

jobbig dag. Jag o Felix åkte till Tjörn och lekte o F ramla såklart nedför rutchkanan med huvudet först... och slog ut halva framtanden. Bläääää

Tack för inbjudan Choc :) sorry att jag inte svarade på messet

Ell En > Ge det någon vecka och känn på det, man behöver ju inte fylla i pappren än. Känns det fortfarande fel för R får ni kanske hitta något annat.

• M0rris

Nu har jag pratat med sjukvårdsrådgivningen. Skall till tandläkaren imorgon och kolla så tanden inte är lös, röntga och kanske slipa kanterna. För den har ju såklart gått sönder så att det är två vassa kanter. Skit! Felix som har värsta sjukhusskräcken just nu.
    Så himla typiskt. De åkte säkert 40 gånger helt själva, det gick så himla bra, man var ju med och vaktade men eftersom det gick så fint så släppte man lite på uppmärksamheten och såklart så händer det då! Mjuk plastrutchkana, mjuk gräsmatta som underlag men det ser så himla läskigt ut och man känner sig som en rutten förälder. När Felix hade gråtit klart efter 5 minuter och gått för att klappa katten istället och åka lite mer rutchkana så fick mamma gråta lite istället.

• M0rris

Jag är dödstrött idag, känns som om jag gått in i en vägg. Skall sova nu när Felix sover, sen är vi ute på gräsmattan med grannen. Vågar inte sätta mig bakom ratten och köra in till stan.

Svar på tråden Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008