Jag är också extremt köpsugen... särkilt efter promenaden runt Allum idag :) Om det blir en liten tjej så får jag ju iallafall några små anledningar att köpa lite nya saker. Fast, när jag kom hem och började röja lite i kartongerna med kläder så insåg jag att oj! va mycket saker han har redan... i jack/tröj väg till våren, allt av någon anledning i blå/svart. Jepp jepp, bara att hoppas att våren kommer snart och varar länge! Provade vissa av sakerna och insåg iallafall att de borde hålla sommaren och hösten ut, haha, vissa var som tält (86/92). Men det saknas vårskor nu och en cool solhatt!
Packade upp 50 och 56 kläderna medan jag ändå var igång, en inte lika stor uppsjö men å andra sidan, hur lång tid tog det innan de växte ur det?
Ellie > Hoppas Alex blir bättre snart, håller med om att det får sluta med sjukdomar nu! Felix har haft krupphosta två nätter i rad nu så vi låter honom sova med öppet fönster. Tack o lov så försvinner det efter typ 30 minuter efter att han vaknar och han har inte riktigt den där jobbiga andningen. Lycka till med att hitta kortet! :D Du känner inte till om han har några gömmor? Felix har små ställen han brukar stoppa undan värdefulla saker, som en liten skata.