• Jeenniii

När började ert barn att sova i eget rum?

När började ert barn sova i eget rum för första gången?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?
  • Lena

Varför finns det inget alternativ för under tre månader och inget för över 6mån? Tänk efter hur du använder < och > nästa gång...

• Sencha

Första barnet: knappt 4 år.
    Andra barnet: bortsett från enstaka tillfällen, så från 1½ år (första timmarna av natten, i alla fall).

Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • lövet2

Första barnet var ca 3 år. Övriga barn ca 1 år. Då vill jag också tillägga att ingen av dem sov ensamma i ett rum förrän de var mycket större. De har fått dela rum åtminstone fram till skolåldern.

• Thinner

Vår första pojk fick eget rum när han var strax över 1 år och det gick jättebra
    Vår andra pojk sover fortf inne hos oss i sin spjälsäng, han är 6 månader.

I´m a freak bitch baby....
  • La Lola

Oj...vilka låga alternativ!

Här samsover vi i flera år för det första.
    Alma började dessutom inte i sova i eget rum förrän Hedda hade fötts. Innan sov hon i vårat sorum.
    Hedda kommer få börja sova i eget rum när hon är 4-5 år skulle jag tro. Om hon vill dvs.

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Stålmamma

1an va ca 1½år
    2an va ca 7mån
    3an va 4mån
    och 4e som snart är 4 mån sover med oss än

• annca

Från det vi kommit hem från sjukhuset, även om det var i allrummet vaggan hängde, så sov de aldrig i samma rum som vi sov.

Nu, vid 5år, kommer dottern in till oss ibland och knör ner sig, och sedan kan iaf inte jag sova mer... :/

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?