t0va skrev 2010-08-08 00:47:02 följande:
jo vi pladdrar men inte här, då ser ju du det
4 månader har det gått så fort? jösses... fast vi har 15 dagar kvar nu... så läskigt och jag har tokpanik.
Nya TUL visade att han växt lite i alla fall hur mycket vet vi inte för han vägrade sammarbeta med huvudet nu igen... verkar inte vara en väldresserad och lydig sak som vi beställde... *grrr*
Är typ lovad igångsättning den 23:e eller 24:e om det inte kommit igång innan dess, för nu knaprar jag massa piller mot smärtan. Varken vi eller läkaren tyckte det är nödvändigt att kiwin ska gå på övertid då om jag mår dåligt. Fast jag hoppas det kommer igång av sig själv när som helst.
I förrgår så ångrade jag mig och bestämde mig för att jag inte vill ha barnet, fast sen ångrade jag mig igen lite så jag tror jag vill ha honom men inte om 2 veckor.. hur ska jag hinna allt? *PANIK*
Tänkte på dig inatt faktiskt och undrade hur det gick, men FL funkar så dåligt på ipoden så jag orkade inte leta upp tråden och fråga, sen på morgonen (läs eftermiddagen) när jag vaknade till liv så hade jag ju glömt det...
Nu är det sovadax tjatar hanen om, han är så jobbig och tjatig, tror han vill att jag ska sova så han kan äta allt godis ifred. Ha det så bästast
åh ja... det har gått megafort... o det kommer bara smälla till så är hon ett år...!!!!!
så jobbigt att du har så ont... visserligen hade jag ganska ont jag med, men det var bara i slutet o handlade om ngn månad som jag hade ont... slapp ju tabletter mot smärtan för så ont hade jag ju inte... men skönt ändå att ni fått en läkare som lyssnar...
vad trevligt att du tänkte på mej...
o du... ta en dag i taget fram till förlossningen... allt måste faktiskt inte vara klart...