Inlägg från: t0va |Visa alla inlägg
  • t0va

För oss pladdriga.

Denebola skrev 2010-03-19 19:49:50 följande:
    Jordnötter till tacosen?! Det har jag aldrig hört talas om. Men det låter som något som är värt att testa.
    jag googlade lite och folk hade tydligen sånt i tacon, visserligen var det från FL, men jag har för mig att min faster gör så. Tänkte testa... annars älskar kaninerna jordnötter eller så kan jag ju skicka till gravidelefanten cuteElliz ;)
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 19:55:27 följande:
    den här gravidelefanten gillar inte jordnötter... fick sug efter det ngn gg i somras... köpte hem en stor påse... den sitter sambon o käkar upp numera... om den ens finns kvar... =p  annars har han kastat det som var kvar av dom... =p
    illa... får väl se om hängbuksvinet gillar det. Jag köpte chips för en månad som fortfarande ligger i skåpet, trodde jag tyckte om sånt :(
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 20:02:03 följande:
    haha... vad är det för chips då...??
    lantchips tror jag, är bara salta saker som gäller, jag är astråkig när det gäller chips redan innan flodhästsjukan ;)
  • t0va

eldimini: kass... jag kollar på superg från paralympics, just nu är det blinda som åker... helt otroligt, fattar inte hur man ens vågar kasta sig ut för en sån backe utan att se.

Jag gillar inte heller ordet "normal" vi brukar säga normaltokig för den stora gråa massan allmänheten... ;)

• t0va

godmorgon på dig med fru u. Tror jag precis kände bebis, det fladdrade till 3 gånger med lite mellanrum. Så glad, då är det kanske en sportnörd ändå :D

• t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 20:19:41 följande:
    Måste in med en
    " target="_blank">låt
    till apropå paralympics Men ja, man blir verkligen imponerad av dem, bara en sån sak som att kämpa stenhårt trots funktionshinder. Äh, men det är rätt skönt att inte har en helt fungerande tv, för då har jag inte lika mycket att kolla på/slöa framför.
    :D
    Marinero skrev 2010-03-19 20:25:22 följande:
    Vilken vecka är du i?
    v.18 nu, tror jag har känt något för några veckor sedan men nu var det flera buffar efter varandra. Så det var nog bebis.
  • t0va
    Marinero skrev 2010-03-19 20:39:46 följande:
    Åh va mysigt KLart det är bebis du känner! När det blir så tydligt så vet man det bara, och nu kommer du känna mer och mer.
    jo det är nog så.

Jaha, där försvann mitt flodhäsbälte... hanen skulle låna och nu lär jag nog inte få det tillbaka. Kul att jag fick leka med det några timmar. Är som vanligt jag får aldrig ha mina leksaker ifred {#lang_emotions_frown}
  • t0va

Nattis, nu drar jag ur pluggen för inatt också. Hoppas det blivit en bebis inatt hos CuteElliz. :)

Svar på tråden För oss pladdriga.