Inlägg från: maximum |Visa alla inlägg
  • maximum

Traderatråden nr 16

Någon som kan hjälpa mig? Ska idag lägga ut min första annons på tradera.
    Jag har vägt skorna men hur mycket räknar ni med att embalaget kostar?
    Och om skorna (boots) passar både män och kvinnor ska jag då lägga dom under Övrigt?

• maximum

Säljer ett par mc-boots av märket prexport. Skorna är något använda men inte mycket. Det är stl 42 och Skafthöjden är 26 cm. Svarta traditionella med ögla på sidan och rem över vristen och hälen. Huggen tå och lätt gummisula

Det står made in Spain under sulan.

Jag skickar med schenker. Och ansvarar inte för deras pakethantering och om paketet kommer bort.

Skickar ett vinnarmail efter aktionens slut. Pengarna ska vara inne senast 5 dagar efter auktionens slut.

Har hund i hemmet.

Va tror ni om denna text? Har jag missat något?

• maximum

Har nu lagt ut mina 2 första anonser på tradera. Så återstå att se om man fastnar i säljar träsket. Lite spännande är det ju.

• maximum

Vilket är bäst att ha. 2 veckor eller 1 vecka på sina annonser?

• maximum
    Aprikos skrev 2010-08-25 15:37:15 följande:
    Kolla här! www.tradera.com/Villervalla-stjarntroja-strl-...

Helt galet, den villervallatröjan är uppe på 170 kr! Vem betalar 170 för en begagnad tröja när en helt ny, precis likadan kostar 90 kr på rean nu och 178 annars? PLus frakt för den på tradera är det ju verkligen helt knäppt...
    Det va en fräck annonsör. Det står nyskick. Men den är namnad och använd några gånger och lappen hänger i plagget. Känns ju inte seriöst.
  • maximum
    ÖNadja skrev 2010-08-25 17:10:40 följande:
     åh va snygg overall. Tyvärr för liten för oss, men vart har du köpt den och vad är nypriset?
    Jag har fått overallen. Fick den när sonen fötts men då hade jag ju redan köpt en innan.
    Vet inte var den är köpt men jag tror det är ullared. För dom brukar ha den formen på sina reflexer.
  • maximum
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 17:40:27 följande:
    ..det är Gekås-syns på prislappen
    Ja där också. men det kvittar ju. dom har bra grejer i Ullared.
  • maximum
    HonSomVet skrev 2010-08-25 19:31:41 följande:
    Jag kollade säljarens omdömen också. 13 positiva från olika personer, det ser ju bra ut tycker man. Problemet är ju bara att de 13 omdömena har kommit idag. Mellan 18.03 och 19.19. Under denna period har säljaren lyckats "sälja" overaller också?
    HAr alla auktionerna gått ut? eller har du en länk till en?
Svar på tråden Traderatråden nr 16