Traderatråden nr 16
Tror ni att det är läge nu för sällskapsspel, julgardiner och lite böcker alltså bra julsaker och julklappar eller ska man vänta så de går ut i början på dec lagom till novemberlönen kommit?
Tror ni att det är läge nu för sällskapsspel, julgardiner och lite böcker alltså bra julsaker och julklappar eller ska man vänta så de går ut i början på dec lagom till novemberlönen kommit?
Vad gör man om man bara fått vinnarmail på 2 av3 av sina auktioner?
Kan dom vinnarmailen dröja eller? Auktionen gick ut runt 18.30.
Vill ju gärna veta vart jag ska skicka grejen
Idag är det en vecka sedan som jag vann en pop overall och betalade samma dag. 72kr i frakt på posten och har inte fått den än....
Jag har en köpare som inte betalat auktionen som han vann i söndags, skickade ett vänligt mail imorse och undrade om han fått vinnarmailet med mina kontouppgifter i.
Då vinnarmailen segade för mig i söndags.....
Ser att han läst mailet men inte svarat och inga pengar än.
Nu har det ju bara gått 4 dagar men är folk inte mer intresserade av att få sina saker?
Igår var det en vecka sedan mina auktioner gick ut och en har varken hört av sig eller betalt.
Skickade ett andra påminnelsemail nu. Skrev att om det hänt något som gör att han vill vänta med betalningen så får han gärna höra av sig.
Tråkigt när det blir så.
Hade en aukion som gick ut förra söndagen. har skickat 3 mail och idag skickade jag ett sms då hotmail verkar ha lite problem med hackade konton. Och min köpare har hotmail, så jag tänkte att hon har väl problem med mailen då.
Men inget svar på sms heller. Så hon verkar ha större problem än bara mailen.....
Ge sjutton i att buda då.
Fortfarande inte hört av köparen trots 3 mail och ett sms. Såg nu att köparen har bara 96% positiva.
den 23/10 gick aktionen ut. och hon har fått ett positivt och ett negativt batyg sedan dess. Det negativa var att betalngingen tog låååång tid