Inlägg från: maximum |Visa alla inlägg
  • maximum

Traderatråden nr 16

Avslut på 12 auktioner inom 30 min, bud på 9 st utav dom

• maximum

Mina 2 auktioner som gick ut för en vecka sedan har ingen betalat. Skickade påminnelse i fredags och då svarade en att hon fört över pengar men har ej fått dom.
    Den andre har jag inte hört något alls ifrån. Såg nu att hon har 1 negativt av typ 110 men det negativa va att hon varken betalt eller gått att få tag på. 

• maximum

Har nu skickat en påminnelse till till en köpare som vann en auktion förra söndagen.

Jag tycker också det är jättetråkigt med tomma omdömmen. 

• maximum
    maximum skrev 2011-09-05 18:51:23 följande:
    Har nu skickat en påminnelse till till en köpare som vann en auktion förra söndagen.

Jag tycker också det är jättetråkigt med tomma omdömmen. 

Igårkväll kom pengarna in och ett mail där hon bad så jättemkt om ursäkt för hon hade helt glömt att hon vunnit/ budat.
  • maximum

Jag ger omdömme efter att köparen gett ett till mig. För tänk om köparen är jätteotrevlig eller missnöjd med varan.
    Och köper jag lägger jag alltid ett omdömme innan jag själv får ett 

• maximum
    Väntarochlängtar skrev 2011-09-19 16:30:19 följande:
    Spärra  idawes92t om ni vill slippa problem!

Inga toppbetyg där inte.
  • maximum
    MejaKiZnic skrev 2011-09-22 13:55:31 följande:
    (PS.Har länkat till auktionen)
    Nu har jag mailat T åter igen, känner mig sårad för hennes otrevliga beteende mot mig.  Kommer svara så här tror jag:

Hejsan X
    Jag vet att jag mailat dig dagligen men detta är för du ej svarat dock har jag undvikit helgerna för att låta dig få vara i fred.  Begagnat skick kan vara mkt men nu gäller det en jacka som är sönder. Nyskick eller nytt har vi aldrig pratat om.  Om du vill så får det väl bli så, men innan vi tar in fler i denna röran så tycker jag vi ska ta en fika i helgen. Du, jag och jackan. Även om du fortfarande står fast vi ditt beslut så har vi försökt lösa det. Jag kommer upp imorgon eller på lördag.

Ha en trevlig dag!
    Mvh Julia

Är jag för knäpp i svaret...för mjuk kanske... Obestämd
    Hahaha fan va cool du är. "Du, jag och jackan" på en fika.
    Att du bara orkar vara så trevlig. Heja dig! 
  • maximum
    Pixxi skrev 2011-09-25 09:01:17 följande:
    Sökte på Pop igår, och fick fram en jacka där det står ungefär så här ( Jacka från London, tuff skinnjacka pop ) varför skriver man pop där?? Irriterande när jag sökte polarn plagg.Obestämd

det  va inget märke som heter pop då? 
Svar på tråden Traderatråden nr 16