Traderatråden nr 16
När jag sålde lite förra året så va det en som skrev i betyget "hyfsat snabb frakt"
Jag skickade paketet dagen efter han betalt med schenker, men då är jag ju supersnabb, men inte schenker
När jag sålde lite förra året så va det en som skrev i betyget "hyfsat snabb frakt"
Jag skickade paketet dagen efter han betalt med schenker, men då är jag ju supersnabb, men inte schenker
Avslut omorgon på 3 st, Går ganske trögt, en har iaf 3 bud och ökat helt ok, 2 st har inte ens bud trots att jag sängt utropet.
Avslut på 3 auktioner igår, mest nöjd med en, den andra blev jag av med iaf och den 3:e en skidjacka gick inte alls, trots lapparna kvar med ett nypris på 599:- och hade den på utrop 75:-
Lägger väl ut den senare då, bara jag bir av med den.
Hade 2 st annonser som gick ut i söndags, ingen har betalat, när skickar ni påminnelse?
Aha ok, har några helgeböcker ute på T, så jag skrev i rubriken "helgebok" sökte på helge och dom kom inte upp, så jag ändrade rubriken till särskrivning " helge bok" så nu kommer den upp iaf
Jag har avslut imorgon på 12 st, många utan bud men några som det går hyfsat för. är över utropet nu iaf
När syns det på T att jag betalat fakturan? Betalade förra veckan så fort den kom. Men på min sida på T så står det att den är obetald.
Jag fick också påminnelse idag trots att pengarna dragits från kontot och det är flera dagar sen nu.