Inlägg från: maximum |Visa alla inlägg
  • maximum
    Hallonmaja skrev 2011-08-19 14:31:47 följande:
    Är det inte väldigt dyrt med 510 kr för en filt? Okej meandi och ny, men ändå!
    www.tradera.com/Meandi-Me-I-Me-and-I-HELT-NY-...

Och ett meandi set som är uppe i 565 kr.... hon måste vara nöjd :)

Förvånad Hon måste verkligen vara nöjd med den, kanske har köparens barn exakt en sån som snutte och nu borttappad då kan den vara väl värd sina pengar.
    Annars inte....  
  • maximum

Avslut nu på morgonen och det går ganska trögt

• maximum
    Jessika82 skrev 2011-08-20 14:15:36 följande:
    Inge som har budat på mina overaller... Funderar på att ta bort annonserna.
    Det går segt tycker jag... Hade förväntat mig mer drag...

Vad heter du på T?

Upplever ni att köparna inte sätter betyg? Sålde ju lite förra året kanske 5 saker och bara 2 satte betyg och nu är det 1 som ff inte satt något, trots lev för länge sen och jag satt pos på köparen     
  • maximum

Har en helt ny dyna till IKEAs barnfotölj poäng ute, den går ut idag och jag hoppas på fler bud. Att den stiger lite iaf.

• maximum
    Finsmamma skrev 2011-08-21 13:00:38 följande:
    tror det blir svårt med böcker att få till ;)  vad äre för böcker? tex pocket går ju oftast för 24 kr i frakt, större inbundna skickas med fördel med tex schenker där du kan skcika flertalet för 42 kr..

Det är Hälge böcker, ska lägga ut dom en och en. stroleksmässigt är dom som en typ pettson och findus bok.
    Lådan verkar vara lagom enligt måtten. Vill ju packa dom väl så att dom inte får stötar på hörnen.  
  • maximum

Nä jag tar heller inget för embalage och sparar också det jag får men det är inte mycke....
    Kan iofs klippa sönder ett gammalt lakan och ha runt boken. 

• maximum

testade med prolistern idag och det va ju smidigt. laddar upp 12 nya nu.

Svar på tråden Traderatråden nr 16