Traderatråden nr 16
Har en auktion ute där en bekant budat, är ganska säker på att köpet inte kommer gå igeno,, vad gör man?
Hoppas på att ngn budar över eller väntar o sen lägger ut den på nytt?
Har en auktion ute där en bekant budat, är ganska säker på att köpet inte kommer gå igeno,, vad gör man?
Hoppas på att ngn budar över eller väntar o sen lägger ut den på nytt?
en timme innan auktionsavslut......ibland förundras man.
måste varit en ny börjarehoppas på lite ninjor ikväll. hinner inte starta om det som blir osålt innan jag går på semester
Har dock inte använt den mer än 3 gånger el nåt.Har ett litet problem med en minsta sagt besvärlig köpare.
Sålde en sak som var ny men hade en liten skada. Enligt köparen var produkten helt oanvändbar och efter att hgon varit iväg på semester så skulle hon ha möjlighet att skicka tillbaka den först efter 1 månad. Jag gick med på det men tyckte att hon själv fick stå för frakten + halva returfrakten. det tyckte inte hon alls. Jag erbjöd henne att komma o lämna den (vi bor ganska nära varandra) men det gick inte heller för sig. Till slut sa vi att hon skulle stå för returfrakten och jag för frakten+ auktionspriset.
Efter en himlans massa om och men får jag tillbaka varan, den är inte alls i så illa skick som hon beskrev, hon hade dessutom inte emballerat ordentligt (vilket vi diskuterat innan om det var orsaken till att den blivit mer defekt, vilken de ju egentligen inte var) och underfrankerat utan att skriva avsändare.
Hade ni stått för frakten?
jag vill egentligen bara betala tillbaka auktionspriset men inte ngt mer eftersom köparen tagit en risk på min bekostnad.
Det är en fiiiiiin färg som säkert är poppis, kör en krona ![]()
Var inne i min lokala molo butik och folk ringde till och med o la undan vinterkläder redan nu.
aha är det du?
(eller ja uppenbarligen iom att du skriver här. hahaha)
Jag hade nog väntat med att lägga ut reiman, men den kommer du nog våga köra 1 kr på