Inlägg från: Olivers Mamma |Visa alla inlägg
  • Olivers  Mamma

Traderatråden nr 16

MariaJuj skrev 2010-06-27 19:47:29 följande:
    Skrattande såg du har många fina auktioner ute
    Tack :-P
  • Olivers  Mamma
    MariaJuj skrev 2010-06-27 20:26:41 följande:
    finns i mina barns storlek såg jag också men precis köpt en massa, men såg de är lite kvar tills de går ut så tåls att fundera på Flört Man är ju såå logiskt av sig, säljer ut kläder för har för mycket men ändå så sugen på att köpa Oskyldig
    Jag är likadan. Lägger ut tio auktioner för att under tiden köpa 15 nya plagg
  • Olivers  Mamma
    MariaJuj skrev 2010-06-27 21:05:38 följande:
    Skrattande obotliga *ler*
    Båda mina kära döttrar har ju haft vatkoppor så jag har haft ganska mycket tid vid datorn...lovar att det är farligt Solig (de fick inte samtidigt utan stora löste av när mini:s hade läkt klart).

Nej usch och fy, man tycker iaf de kunde haft det samtidigt lixom stackarna.

Vad heter du på tradera?

• Olivers  Mamma
    Finsmamma skrev 2010-06-29 09:43:45 följande:
    tycker ändå att 20 dagar är MYCKET!
    Oh ja det är det,. Definitivt utan att fråga innan, finns ju heller inga garantier för att köparen vinner
  • Olivers  Mamma
    x karin76 skrev 2010-06-29 22:55:47 följande:
    Tipsar om Name its nya jeansleggings.. Mycket finare än t ex Lindex.
    annars har jag hört att molos e fina
  • Olivers  Mamma
    x karin76 skrev 2010-06-30 07:19:39 följande:
    Men dom kostar väl +++ i stället? Tycker att Name its var dyra nog med 159 kr el vad det var.
    kolla på tradera ikväll
  • Olivers  Mamma
    Finsmamma skrev 2010-06-30 18:18:33 följande:
    ALLTSÅ! seriöst. fick bet av en köpare i måndags, skickade det igår, idaG får jag mail om jag verkligen skickat fleecejackan för hon behölver den till semestern! idioti!!
    Ja man börjar ju undra ibland men men vi får oss ett gott skratt i denna tråden emellanåt
  • Olivers  Mamma
    MariaJuj skrev 2010-06-30 19:04:27 följande:
    håller med, man ler ju lite extra när man ser hur knasiga en del köpare (säljare) ärSolig
    Jupp

Jag blir så glad av dina inlägg, hur gör man en sån fin sol?
Svar på tråden Traderatråden nr 16