Inlägg från: MariaJuj |Visa alla inlägg
  • MariaJuj

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-06-29 17:30:40 följande:
    orkade inte vänta tills ikväll så nu har jag laddat upp lite auktioner

www.tradera.com/auktioner/Simonniska
    så fina kläder, kommer säkert bli en massa bud, blir sugen på att tillverka en ny bebbe så man kan inhandla små söta kläder igen Drömmer
  • MariaJuj
    Peak skrev 2010-06-30 15:37:26 följande:
    OJ! Men heregud har han strumpaffär eller strumpfetischist??Förvånad Nå´t erotiskt med lila knästrumpor kanske....Men den som bjöd emot har ju köpt lite av varje så jag fattar inte vad grejen är fortfarande!
    Men men jag säger inget så länge de betalar får de bjuda hur mycket de vill!! Skrattande
    På tradera finns det verkligen alla sortes människor. Måste vara otroligt "rik" för att känna att man vill lägga så mycket pengar på strumpor som inte är "magiska" =))
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-30 18:31:03 följande:
    Ja man börjar ju undra ibland men men vi får oss ett gott skratt i denna tråden emellanåt
    håller med, man ler ju lite extra när man ser hur knasiga en del köpare (säljare) ärSolig
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-30 19:28:53 följande:
    Jupp

Jag blir så glad av dina inlägg, hur gör man en sån fin sol?
    Finns i raden ovan detta fält, smilegubben på raden där man kan ändra tjocklek mm Solig
  • MariaJuj
    Scruffy skrev 2010-06-30 20:50:25 följande:
    Hur länge är egentligen skälig tid att vänta? En säljare mailar och skriver att hon har lagt det på lådan idag, 3 veckor efter att jag har betalt.
    Jag tänkter utan tvekan dra ned hennes stapel rejält på leveranstid, men vad kan jag skriva för kommentar?
    Usch vad tråkigt...jadu du får inväta o se om säljaren verkligen skickat paketet. Tråkigt när man stöter på dessa människor. 3 veckor, alltså handlar det om t ex små barnkläder så är det en lång tid att behöva vänta!! Jadu jag skulle inte skriva något trevlig direkt. Visst kan livet komma emellan ibland o allt hinner inte postas snabbt. Men 3 veckor Förvånad
    Olivers Mamma skrev 2010-06-30 20:43:40 följande:
    Länk?
    www.tradera.com/MOLO-HELT-NY-KJOL-DAISYS--auktion_302970_114799791

kom undan med hela 22 kr om jag skulle köpa den ny på webben Oskyldig samt att jag fick nöjet att buda, det är alltid lika kul och se om man får det man vill för det pris man kan tänka sig...
  • MariaJuj
    aLttjolajban skrev 2010-06-30 21:01:42 följande:
    fleece jacka använder man ju inte så här årsSkrattande

här sitter jag fortfarande och väntar SVAR från symaskinssäljaren.Men hon fattar visst inte att man ska svara på mailfrågor!

Även en annan nybörjare kan inte svara på frågor

Trist att vissa säljare är så oseriösaRynkar på näsan.De tappar ju budgivare när de inte kan svara på enkla frågor om saken de säljer!
    Kanske ska semestra där det är kallt brrr Obestämd
  • MariaJuj

Jag är glad, har fått en del bra bud...visst massor har inget men de som är "stora" är skönt att bli av med...kul när summorna stiger...hoppas bara det är betalande personer!!!

Har en som fortfarande inte hört av sig om en tunika / linne Rynkar på näsan Mailat två ggr...men inget svar...hur många dagar ska gå så man kan lägga neg utan att personen förhoppningsvis hinner lägga ett på mig? Är det 60dar?

• MariaJuj
    ominte skrev 2010-06-30 21:34:08 följande:

Japp, 60 dagar!

Suuuuuperfin kjol förresten. Skulle passa fint på min lilla socka men hon har så mycket kläder och jag har knappt några pengar. Vilken tur

Hehe jag har en del i just detta mönster nu =) Kan inte hålla fingrarna ifrån det längre. Var så duktig i flera veckor men kunde inte hålla i plånboken längre Flört
Svar på tråden Traderatråden nr 16