Inlägg från: MariaJuj |Visa alla inlägg
  • MariaJuj

Traderatråden nr 16

Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:12:30 följande:
    gah *orkar inte med tradera ibland*
    frågan är om man inte likaväl ska avsluta den o starta om den igen, att lä'gga till en bild är ju lättare sagt än gjort
    Vad är länken, var inne på din profil eller det heter där du har en länk till dina auktioner, men hittar inget därFörvånad
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:36:10 följande:
    jag är en obotlig shopoholic, är det rea i lokala butiken eller i ngn webshop eller om jag e på salg så shoppar jag bara utan att tänka efter hur mycket jag verkligen vill ha plagget, tänker "äsch om jag ändrar mig finns alltid tradera" sen köper jag alldeles för mycket som inte hinns användas här hemma, eller så tröttnar jag innan jag hinner använda kläderna.
    Är dessutom gift med en karl som är värre än mig. Kommer jag hem från salg/mässa o har handlat för lite får jag skäll
    Har högar med begagnade kläder som jag borde tvinga mig själv att lägga ut men det e såååå mycket roligare o sälja nytt, inget svårt att beskriva skick lr så då
    Skrattande okej då hänger jag me på hur många nya det fanns hhaha....

Vill man lindra sina begär att handla har jag små knep som fått mig att sakta in i tempot med att handla (även om vi också har mer än vad som används i klädväg!)
  • MariaJuj
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:05:06 följande:
    Åhh fina prästkragarna..Jag sprang precis på den på rea men jag får inte handla mer Köpte den lila med stjärnor på istället
    Aaa fast skulle helst vilja ha klänning med prästkragar Obestämd
  • MariaJuj
    Mamma till Simon skrev 2010-06-18 21:12:21 följande:
    Kan tänka mej att smultron redan har den fast i en mindre storlek...eller har jag fel???
    Aa minda drar inte mindre än 110 (inte ens min 3 1/2 åriga tjej! Vet inte hur det kommer sig för så stor är hon inte Förvånad
  • MariaJuj
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:14:39 följande:
    Storlek?
    Mamma till Simon skrev 2010-06-18 21:12:21 följande:
    Kan tänka mej att smultron redan har den fast i en mindre storlek...eller har jag fel???
    110 eller 116 eller 122  Skrattande
  • MariaJuj
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:50:07 följande:
    Oj min kille 3 år och 4 månader har nästan lämnat 92 nu
    MariaJuj skrev 2010-06-18 21:46:57 följande:
    110 eller 116 eller 122  Skrattande
    Då får du ju jaga en juniorklänning fast det beror iofs på hur lång tjejen är för dessa är stora i storlek.
    Lilltjejen minns jag inte längden på just nu, stora är ca 114cm (trötter så inte fullt aktiv haha men är några cm kortare mot va storesyster är). Stora tjejen var liten i storlekar förut men har nu 110/116 som (ibland 122) så hon har kommit ikapp. Medans lillsyrran har samma storlek fast dock inte i byxor så ofta då de blir för långa Skrattande
  • MariaJuj

Perfekt med denna kampanj, ska jag passa på att fotografera barnböcker, överfullt då jag har en kärlek till böcker o handlar mer än vad vi läserFlört Så har ni brist så kommer det ut några i alla fall nu i helgen hahaa (om jag kan skiljas från dem...).
    Om de inte säljs så kostar det ju inget, e ju perfekt, ska man bara orka ta tag i det också!

Svar på tråden Traderatråden nr 16