• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • 78Misan
    Jessika82 skrev 2010-04-01 20:36:39 följande:
    har ni testat budera????
    japp jag har butik där. har fått nån enstaka auktion såld MEN ingen som betalat
    Längtar efter sommar
  • Lilla Ego 07
    Lalalong skrev 2010-04-01 19:17:57 följande:
    Usch vad deprimerande Min första auktion för kvällen gick sjukt lågt... Vad ledsen jag blir. Men roligt för köparen! Har köpt lite också ikväll! www.tradera.com/Molo-klanning-lila-stars-mudd...Kanske positivt för någon i tråden
    Så det va du som tog den alltså!{#lang_emotions_smile} Tyckte jag kände igen nicket men det ringde inga klockor riktigt.

Måste  hitta den klänningen i typ stl 80 el nåt. Fattade alldeles för sent hur fin den var så jag hann inte använda den alls länge.
  • Lilla Ego 07

Vad sätter man för köp nu på en didriksson skaljacka då?? Har liksom inte en aning om hur mycket den är värd. 179 på köp nu? Eller är det för mycket?

Fint skick förutom att det är som lite ingrodd smuts (syns inte alls mycket dock). Och det är ju verkligen en toppenjacka! Skulle nog vilja köpa mig en i en större storlek.

• MejaKiZnic

Mina auktioner är inget att skryta om ska nog sluta mer eller mindre med 1 krona om jag inte är ABSOLUT hundra att de går bra fast man vet aldrig {#lang_emotions_undecided}

♥мєℓιηα
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 20:53:22 följande:
    Så det va du som tog den alltså! Tyckte jag kände igen nicket men det ringde inga klockor riktigt.Måste  hitta den klänningen i typ stl 80 el nåt. Fattade alldeles för sent hur fin den var så jag hann inte använda den alls länge.
    74 för litet?
  • ominte
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-01 20:55:42 följande:
    Vad sätter man för köp nu på en didriksson skaljacka då?? Har liksom inte en aning om hur mycket den är värd. 179 på köp nu? Eller är det för mycket?Fint skick förutom att det är som lite ingrodd smuts (syns inte alls mycket dock). Och det är ju verkligen en toppenjacka! Skulle nog vilja köpa mig en i en större storlek.
    Tyvärr tror jag didriksson går rätt dåligt men jag håller med om att det är ett toppenplagg!! Jag älskar dotterns skalbyxa och jacka och föredrar dem 1000 gånger mer än polarn Tycker pop's skalkläder är stela och hårda. Didrikssons är mjuka och lätta
Svar på tråden Traderatråden nr 16