• Pixxi

Traderatråden nr 16

Idag fick jag en trisslott från tradera

• Pixxi
    gumtree skrev 2010-10-30 17:12:35 följande:
    Nu har jag också fått ett positivt omdöme men utan text. Har inte hört något från köparen, och jag skickade paketet samma dag som jag fick betalningen på kontot...

Undrar om köparen inte är nöjd? Kläderna var oanvända, så vet inte vad det skulle vara i så fall.

Ska man ge positivt utan kommentar tillbaka då kanske? (eller hur är "spelreglerna" )
    Det blir så ibland, endel skriver inte något ( ofta nybörjare ) Eller om man är missnöjd. Jag har fått iväg omdöme och missat text, det kändes pinsamt eftersom allt var bra. Man måste inte skriva något, men det är ju klart roligare
  • Pixxi
    lyckligjanuari skrev 2010-11-01 15:54:12 följande:
    Är det någon som sett staplarna på köpare ännu ??själv har jag inte köpt så mycket på ett tag så jag har nog inte kommit upp i tio men ingen jag har sålt till har jag sett staplar som köpare på
    Det har jag också funderat på, när kommer det upp?!Obestämd
  • Pixxi

Har inte följt tråden på ett tag, men är den nån mer som fått reflexer från Tradera?

• Pixxi

I förra veckan damp det ner 10 stora tradera reflexer i min brevlåda och jag har inte varit med i nån tävlig, det var lite kul

• Pixxi

Tror ni det är bra med avslut på påsken? Söndag eller måndag?

Svar på tråden Traderatråden nr 16