Inlägg från: aLttjolajban |Visa alla inlägg
  • aLttjolajban

Traderatråden nr 16

piiiinkcat skrev 2010-12-15 16:46:10 följande:
    Står 19 i auktionen, men på skorna står det 21.
    Då kan du häva köpet ! För säljaren har inte skrivit RÄTT stl i auktionen
  • aLttjolajban
    LitenBlomma skrev 2010-12-15 19:45:07 följande:
    Vilken dag kom vi fram till är bäst med avslut? Mellandagarna eller efter nyår?
    mellandagarna enligt mig
  • aLttjolajban
    Finsmamma skrev 2010-12-17 11:33:44 följande:
    är sugen på att lägga upp några fler annonser med avslut i mellandagarna. vad tror ni om det?
    Mina går bra för att ha avslut om 10 dagar. Bara du lägger in auktioner. många brukar vara köpsugna i mellandagarna
  • aLttjolajban
    piiiinkcat skrev 2010-12-17 15:06:00 följande:
    Hur funkar det med poosten nu? Sitter och väntar på saker som skickades i tisdags som ännu inte dykt upp... kan man klaga hos posten? Jag menar, inte skall det behöva ta en vecka för a-post att komma fram.
    Här har breven kommit fram dagen efter ,vissa har tagit 2 dagar till köparna.
    star67 skrev 2010-12-17 19:11:22 följande:
    vilken dag är sista dag att man skicka via posten för att få paket innan jul.??
    Idag om jag minns rätt

Här funderar jag på att ladda upp fler auktioner till mellandagarna. En del hamnade på Blocket istället,får se om det blir sålt på Blocket eller ej. På T brukar 99,9% bli sålt i slutändan.Glad
  • aLttjolajban

Jippi nu ramlar det in lite bud igen.
    Här hade jag tänkt fylla prolistern,men det finns ingen tid till det just nu

Här lade jag bud på en vara igår,glömde sedan bort det... men jag vann visst ändåSkrattande

• aLttjolajban
    Sophie81 skrev 2010-12-20 10:23:40 följande:
    Har ngn sålt tyg på Tradera? Hur går det?
    Jag har en storbit över ca 1,5 * 1,7 (råkade köpa dubbelt så mkt tyg som jag behövde).
    (blått m vita moln på).
    Jag brukar sälja 70-tals tyger och de går kanonbraGlad
    Även nyare barntyger går bra beroende på mösnter osv
  • aLttjolajban
    StaffenAssar skrev 2010-12-20 17:20:35 följande:
    Börjar det bli dags att lägga ut skalkläder snart? Eller funkar det bäst på hösten? La ut lite på fb nu för att se, men blir jag inte av med dem där så vill jag ju ut med dem på t... Och åkpåse och overall, är det för sent nu? Nya med lapp båda två, så jag vill ju ha en slant för dem isf...
    Jag fick min pop skaljacka såld rätt fort. Den var i nyskick.
    Hannah74 skrev 2010-12-20 11:31:10 följande:
    Funderar på att sälja två meter labantyg. Undrans om det går bra. Bättre sälja 1 m i varsin annons?
    Vissa säljer ex 1 m per annons. m samma köpare vinner båda auktionerna så brukar säljaren sända 2 meters längd då. Så mitt tips är att sälja den 1 m i 2 auktioner,och sen klipper itu tyget om det blir två olika köpare
Svar på tråden Traderatråden nr 16