• star67

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2011-05-22 08:45:24 följande:
    Ja omstart gällde det ju inte, tänk på det så du startar om dem manuellt isf.

Har fått 4 köp nu sen igår så alltid nåt iaf.
    jaså det går inte att man omstarta auktionen?? men när jag använder koden står på andra sida att annonsen är tagit del av erbjudande!!
  • star67

om frakten blir 92kr . finns frimärke för 2 kr?? jag har lagt 48kr och 30 kr hur många ska om jag läger 12 till blir 90 om jag läger 18 till blir 96!!

• star67

på vilken sätt kan man skicka tillbaka böker till goboken?? de väger ca 1600 g.

• star67
    lillälva skrev 2011-06-08 19:33:13 följande:
    Ring deras kundtjänst och kolla med dem! Ibland kan man få en returkod av förlaget så man kan skicka gratis. annars, gå efter tabellen på postens hemsida, eller gå till deras utlämningsställe... kanske blir billigare att behålla
    HAR MAILAT DE , MAN MÅSTE BETALA SJÄLV TYVÄRR. OCH DET ÄR 2 PAKET DE HAR SKICKAT 240 KR FÖR VARJ PAKET 480 KR SÅ INTE SÅ BILLIGTRynkar på näsan JAG MENAR OM JAG PAKAR SJÄLV ELLER I DE DÄRA GRÖNA PÅSAR?? JAG KÖPTE EN PÅSE IDAG FÖR 65 KR L MEN JAG TAPPADE DEN PÅ VÄGEN HEM SÅ VET INTE OM DEN HADE PASSAT HELLRE!! Rynkar på näsan
  • star67
    aglili skrev 2011-06-08 20:54:00 följande:
    HAr de skickat något du inte beställt?
    Ja, de brukar skicka ett paket varje månad men jag brukar avbeställa innan de skickar men nu jag glömde och göra det.
  • star67

någon vet när var det när man fick sälja en auktion gratis och sen fick man upp till 100 grattis.??

• star67

Vilken dag skulle bli bättre för avslut?? 22  eller 26 middsommar eller 27  eller 28 vilken dag hade ni valt??

• star67
    star67 skrev 2011-06-15 21:45:02 följande:

Vilken dag skulle bli bättre för avslut?? 22  eller 26 middsommar eller 27  eller 28 vilken dag hade ni valt??

det är nya dam kläder sommar kläder  baddräkter bikini klänningar m.m
  • star67
    jordnöten skrev 2011-06-15 22:29:26 följande:
    Har skickat en vinst till köparens föredetta adress. Var ej ändrat hos tradera till en ny. Så har nu fått tillbaka vinsten till mig som avsändare. Om jag nu ska skicka till den riktiga adressen, måste jag frankera om då? Någon som vet? eller kan jag bara stryka över gamla adressen o skriva nya o ch slänga direkt på lådan?
    skreva nya adress och skriva ett lapp fel sorterad annars får du betala i efterhand frakt + fakturas avgift 25 kr.
  • star67

jag skulle ha postat en packet såna gröna påsar stl M för 45 kr, men hon sa att jag måste till lägga 2 st frimärke för att den är för tjock.Förvånad är det verkligen så eller kanske hon vet inte de har blandad??? förut var i en annan ställe och nu har flyttat till willys vår post utlämning ställe.

Svar på tråden Traderatråden nr 16