• 1975

järfällatråden 9

Vi bor på Barytongränd.
    Emilpappan: jag e mammaledig och min sambo har ett sånt jobb så han jobbar tolv veckor och sen har han semester tre veckor. Som tur så föll hans semester in precis lagom tills bebisen var född. Så vi är båda hemma för tillfället. LYX!!!!

• 1975

MRobson: Välkomen!! Jag bor åxå i hummelmora, har en dotter på 5år och en nykläckt 19 dagar gamal son. Jag kommer att gå på öppna fsk som ligger i sandvikskolan och som jag bara hört gott om. Nära och bra här i hummelmora. Har hund så det blir mkt och långa promenader nu efter FL. Hadebäckenuppluckring så hund fick inte så mkt motion i ca 4 mån. Så tjockisen behöver mkt motion just nu. Vi kan alltid promenera och lufta barnen ihop pm du vill?

• 1975

MRobson: ja men nu e vi några styckna som bor i viksjö/hummelmora så du behöver inte vara själv på ÖF:) Nämen vi som bor här kan väl ta en promenad nån dag som passar er eller vad tycker ni?

• 1975

Lilla T: är erbjudandet kvar om babygymet? I så fall kan vi hämta den i morgon em om det funkar för dig!?

• 1975

Tack lilla T för gymet!!!!

Tjejerna i hummelmora och andra åxå om ni vill!! Vad sägs om en promenad nästa tisdag??? Här i hummelmora.

Judit+ bebis+ hund

Svar på tråden järfällatråden 9