järfällatråden 9
Ska ner till Mvc kvarnen i dag ska vara där kl 11.30 nån mer som ska dit?
Ska ner till Mvc kvarnen i dag ska vara där kl 11.30 nån mer som ska dit?
Nu är bebisen helt fixerad !!! Woho!!
Lilla T: Nope har inte kunnat jobba heltid sen sep. Sen från mitten av okt har jag varit helt sjukskriven pga bäckenuppluckring.
Bebisen har tok hicka flera ggr om dagen!! Speciellt när jag har släckt lampan och ska sova! Typiskt!!
21 feb. Men han kan ju få komma om nån vecka tycker jag!
Bebisen är fixerad nu och han trycker på ganska duktigt neråt !! BF är den 21feb men undra om han tänker stanna där inne så länge? Jag kan tänka mig att han ska komma om typ en till två veckor, jag håller tummarna!!! Det är inte kul att gå till slutet på feb med denna tryck och ilningar i underlivet... Och så vill jag ju träffa honom NU!! Allt e klart här hemma och inhandlat, nu e det bara bebisen kvar ju!!!
Lillgrodan Japp den hade snopp syntes klart och tydligt!!
Vi började med badningen vid halv sju på kvällen sen la vi henne till kl 19 sen sov hon för natten.
Jag hade gärna häng med i morgon, men jag har så jäkla ont i bäckenet och har förvärkar titt som tätt så jag håller mig i soffläge, Så jag orkar ta hand om hund och barn eftersom Örjan jobbar hela helgen. Men hoppas på många fler tillfällen efter att bebisen har kommit.
Oj oj !! Nu har jag storstädat, bakat citron muffins, choklad muffins, som har frusits in och ska bara tas fram till Emmas kalas den 19 feb och då behövs det bara göras frozting på. Kanellbullar e åxå bakade i dag och in frusna till efter bebisens ankomst. Allt inhandlat till emmas kalas t.o.m godis påsarna e fixade så det e bara att duka och ta emot barnen för farmor och faster om jag nu skulle föda just den dagen. Allt annat e färdigt åxå frysen e fylld och bebis rummet e klart . Hojta gärna till om det e nån som har ett babygym och en läragåstol till en billig peng!!!