• 1975

järfällatråden 9

För mig e det inga problem att åka kommunalt! Men jag vill ta kortet innan sommarn så att jag kan vara på Gotland mer än tre veckor när sambon e med. Sen måste han jobba!! Och jag kan vara där hela juni,juli,agusti ja så länge jag vill. Hav sandstrand åhh så underbart!! Men då måste jag ha körkort annars kommer jag ingenstans.

• 1975

Nej nu vart det jätte dumt!!! Ha ha ha bortse från mitt förra inlägg!!! Den riktiga frågan ska vara!! Vilken ÖF har så att man kan ta med syskon? Och vilka dagar å tider??

• 1975

LillaT: jag har en iphone 4 och är grymt nöjd med den!!!! Jag använder mkt sällan datorn nu för tiden. Är ju ständigt uppkopplad till internet med telefonen!! Jag rekommenderar den varmt!!!

• 1975

Mammatillanton: nu har du tur!!! Lördag den 9 april kommer min frissör från Ungern hem till mig och klipper och färgar för 400 kr. Hon är fruktansvärt snabb och jätte duktig. Hon har arbetat i Hollywood på film sets flera år. Och jobbar på exclusiv salong i Ungern för loreal. Jag rekommenderar henne!! Jag klipper ochfärgar mitt hår och klipper min dotter för sammanlagt 500 kr och så brukar jag gehenne 100 kr i dricks för hon e verkligen värd der.

• 1975

hon e jätte duktig! hojta till jah har fyra återbud!
    så om det e nån annan som vill så hojta till så fort som möjligt!!!!!

• 1975

Välkommen honeypuff!! Jag bor i viksjö har en dotter på 5 år och en son på 6 veckor.

Svar på tråden järfällatråden 9