järfällatråden 9
Det va väll nästan givet att t skulle bli en liten As till Therese!? Det e bra, ni håller er till ett tema. Teaa-namn passar ju alltid ihop. Vad passar till Mira lixom? ;)
Det va väll nästan givet att t skulle bli en liten As till Therese!? Det e bra, ni håller er till ett tema. Teaa-namn passar ju alltid ihop. Vad passar till Mira lixom? ;)
Gör det Elin, det e heltklart värt om man gillar sånt. Patronen räcker hur läng som helst!
Therese: näää vi vill ju inte öppna julklapparna på Lucia jö
Vad var det andra namnet ni valde mellan?
Vilken tur att ni kollade upp benet. Läkig med proppar, försöker mobilicera min fru så hon inte åker på nån... själv e jag ju odödlig lixom..
åhh liten plutt så söt!
Ne orkar inte skriva m, kram/m
S O M M A R L O V!!! Ska dricka upp min cola och sen hämta min allra mysigaste (och omysigaste..) myra!!!
nå vem vill göra nått md oss i morgon??
Låter så härligt på ditt jbb Utteröga - deet e du verkligen värd!
Själv fick jag sova till 12 me tvingas istället itta ¨på alla tråkiga matcher OCH låta Fanny ha sovemorgon till 12 imorgon... vilen miss
jobbgt med syskontrubblet. Jag funderar mkt över det där och ska läsa olika teorier. Just nu har jag bara läst Anna Wahlgrens och hon har ju 9 ungar så nåt borde hon ju veta om saken
Klarat en dag till, bara 4 kvar... nedräkningen för Fannys semester ha börjat IGEN, vi trodde at hon skulle börja semesten den här veckan men icke... o bara 7 veckor på sommaren och istället 3 över jul... jaja ska inte klaga men det segt i det här vädret. Jag e så himla trött, äter dåligt och sover hur mkt somhelst. (skönt för jag har haftsvårt tt somna ett tag nu)
Karro, om det inte smittar kan ni ju komma hit o leka. Här finns inga byggmänniskor!
Nån mer som vill skojsa med oss?
Jag är på!
Akalla By 12.00
Mirix + 1
Tip: hon mår bra, trött och får ont av att bära mn annars inte mkt. Har kanske börjat kissa lite mer, men inget mot vad som väntar, känner sparka varje dag och verkar väldgt nöjdöver att få äta hela tiden. Vi läser på om förlosnigar nu och ska boka profilaxkurs snart. Har alla gått den eller??
Hur långt har du kvar? Vilktdaum har ni fått för snitt?