• Mirix

järfällatråden 9

Therese: ugh 16 dagar! Hoppas du kan f lite avlstning ibland. Kajsa kanske kan hjälp tll ;-P
    Tackar som frågar. Det går lite upp o ner.

Nån som har en eee PC dator? Jag ska försöka sälja min pappas nya men hittar ingen strömkabel och fattar heller inte vart den isåfall ska sitta.. jag hittar ingen ingång...???

• Mirix

jag e oxå lite sugen på att följa med imorgon... får se om jag dyker upp, ska ni räffas utanför halv tolv?

• Mirix

Vilken tid blir det på mndag?

Elin såg att du smsade men har inga pengar att svara med..Obestämd
    Är hemma och testsyr en dyna istället.  Vi har blivit med vagn! Titta vad jag hann med IGÅR!

http://www.sysidan.se/albums/view.htm?ID=9633

Snart ska jag hämta myran och åk o köpa skumgummi. Jes KÖPA! Det ingår tydligen i undantaget VAGN, enligt Fanny! Vi sparar ju MASSSSSOR på att jag syr själv och jag använder a sånt jag har hemma. Men skumgummit har jag icke

Gullbebis! Jag vill ha!

Oj Therese, blir det inte som att h ett extra barn hemma med gammla farmor?..?

Lycka till Karro, let us now!

Annika.. stackare som int tål kaffe! Jag gillar ju inte men har ju min last i cola och det e verkligen ingen hit att slut med den!

• Mirix

nämen grattis Karro!

Elin, bäst att jag tackar nej, e inget proffs.
    När kommer du och tittar på tyger då? Jag e ju hemma denna och nästa på dagarna.
    Det e stöckigt men Agnes går ju inte ännu

• Mirix

ugh skulle behöva lite terapi.. det märks att jag e snurrig i huvudet för jag e slarvigare än vanligt.
    Har ni sett 5ans dokmtrer om samlare. Det e jag i ett nötskal. Hade jag inte Fanny skulle det se ut så där hemma hos mig. Jag e precis som dom.. Gråter  Läskigt att tänka på.

Nån som vill sälja sömnmedel till mig?

• Mirix

Ta med potta (och blöjor) och massa plastpåsar. Så när han ska kissa el bajsa så trär du en plastpåse på pottan som du sen trär av och kastar.

• Mirix

Jag har jobbat på dagis. Bajsa på utflykter ska inte behöva vara ett problem
    Det finns ju pottinsatser till toaletter. Äkligt att sätte dem op andras toaetter men lättare än en blöt bebis i toaletten,,,

• Mirix

Smart grej det d Elin! u har vi inte tänkt börja potträna Mir föräns nästa sommar men en sån där vill jag ha!!!!!!

Svar på tråden järfällatråden 9