Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Tack själva! Jag tyckte det gick superbra! Selma var dock helt slut efteråt för det var så mycket folk. Hon sov som en stock hela vägen hem. Nu ska jag dra iväg till sundbyberg och köpa mer tyg. Det fanns inte det jag sökte på tygvaruhuset. Känner som du Therese, orkar egentligen inte packa mig iväg igen, men jag är så sysugen så jag måste Ha en trevlig helg tjejer!

• MrsMumrik

LillaT - japp! Den är jättebra den butiken Just nu håller jag på att göra en bokstavskudde i fleece till Selma, men jag pysslar på med en del annat också. Maken ringde idag och berättade att det är sömnadsmässa i Älvsjö i helgen om jag ville att vi skulle gå. Han är så söt min man! Han skulle dö av uttråkning på en sån mässa, men vill ändå gå så vi gör något tillsamman Hjärta

Nu ska vi gå och pyssla vidare och invänta fredagsmiddagen som går i barnmatens tecken - korv och stuvade mackisar - min favvo

Skålen är superfin! Min pappa har dem också.

• MrsMumrik

LillaT - vi får se... det beror på om vi hinner färdigt med allt annat här hemma, men han är för söt

Machina - FY vad hemskt! Om ni känner er bättre så hänger jag gärna på på prommo på tisdag. Jag ska till tandläkaren på måndag och på besök på förskolan Lassemaja på onsdag, men tisdag funkar! Jag bor på Almvägen.

• MrsMumrik

Ok, nya dejten är prommis tisdag 9:e nov

Lina + 1 barn
    LillaT + 1 barn
    Jessilicious + 1 barn
    Manchina + 1 barn

Vi kanske ska gå någonstans där vi kan sätta oss och fika sen? Är alla bilburna så vi skulle kunna börja prommisen någon annanstans?

• MrsMumrik

Med risk för att bli portade på IKEA så är det ju faktikst ett ganska bra prommenadmål, beroende på hur långt alla känner att de orkar gå. Från Björkebyskolan tar det 45 minuter varje väg och det är ju ett bra ställe att parkera bilen på om man kommer dit med bil. Det är bra gångväg där man kan gå två i bredd hela vägen också.... hahah låter som jag försöker sälja in IKEA stenhårt

Ha en bra dag tjejer så syns vi imorrn!

Lina + 1 barn
    LillaT + 1 barn
    Jessilicious + 1 barn
    Manchina + 1 barn

• MrsMumrik

Jag och LillaT har setts på Björkebyskolan och prommenerat till IKEA. Det tar som sagt 45 minuter varje väg så kan man stanna där och fika, men det var bara ett förslag. Om det är många som inte är bilburna kan vi ses någon annastans. Jag är öppen för förslag (och har bil). Var bor alla?

Lina + 1 barn - Almvägen/Barkarby
    LillaT + 1 barn
    Jessilicious + 1 barn
    Manchina + 1 barn
    Rut + 1 barn 

Flingan - lycka till!

Lilla T - vad synd! Hoppas Idun piggar på sig!

• MrsMumrik

Än så länge ser det ju ut att blir ok väder, men vi kan hoppa över prommenaden och bara ses där och fika eller äta lunch om det funkar bättre för alla? Jag kommer nog promma i alla fall så länge det är uppehåll (har 10 kg att bli av med) :) Funkar klockan 11:00 för fika/lunch?

• MrsMumrik

Rut - låter bra! Vi ses där! Ska kolla upp SL om det skulle vara så att vi måste ta bussen hem om snöovädret kommer medan vi äter lunch

Flingan och LillaT - hur ser det ut för er?

• MrsMumrik

Rut - det har gått från noll till hundra med snö utanför fönstret här... kanske vi ska ställa in prommisen idag och ses på IKEA istället?

• MrsMumrik

Jag och Rut har ställt in prommenaden, men jag ses gärna ändå klockan 11:00 och tar en fika eller lunch på IKEA om någon har lust?

Svar på tråden järfällatråden 9