Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

MariaF - välkommen! Vad kul att du hittat hit!

Mumriksfru + 1 barn
    DM + 1 barn
    Flingan +1 barn
    Jessilicious + 1
    Judith + mage (kanske)
    MariaF + 1 (kanske)

Oj, vad kul! Nu blir vi många på fredag. Då får vi nog uttöka vårt stammisbord, eller hur Flingan och LillaT

• MrsMumrik

LillaT - indiska hade en, men den var för värmeljus tror jag. Den var i glas. Varför är Idun hemma från förskolan?

Idag har jag köpt en ny mobil. Experia X10, har ingen aning om hur den funkar så maken får installera. Typisk tjej man är...

• MrsMumrik

1975 och MariaF - jag är egentligen helt it-handikappad och hade inte tänkt köpa ett sån här mobil, men jag skulle förlänga mitt abonemang och säljaren såg ut som han skulle svimma när jag sa att jag INTE ville ha en smartphone... "men ALLA vill ha en smartphone nu". "Inte jag tack"... "men jag förstår inte... ALLA vill ha en smartphone" Slutade med att jag kom ut med en Xperia  Eftersom jag jobbar på Ericsson så fick det bli en Xperia. Satt och kollade på appmarket för alla appar man kan ladda ner och OJ vad jag kommer att bli beroende

• MrsMumrik

Flingan - STOR GRATTIS!!!

Jag har ungefär 450 kr i månaden i mobilkostnader, men vi har inte kopplat in vår hemtelefon (men betalar för den - puckat) så jag ringer alltid på mobilen.

Idag var vi på första mammagruppen på BVC + besök hos underbara Kristina. Selma väger nu över 6 kg. Stora tjejen Hjärta

Vad kul att vi blir så många!

Mumriksfru + 1 barn
    DM + 1 barn
    Flingan +1 barn
    Jessilicious + 1
    Judith + mage (kanske)
    MariaF + 1 (kanske)
    MiaEd + 1

• MrsMumrik

Japp vi ses utanför entren vid 09:30. Vi, byggjobbarna och pensionärerna

MariaF - mammagruppen var jättetrevlig! Supergulliga bebisar och trevliga mammor. Tyvärr bodde de flesta i Viksjö, men jag tipsade om den här tråden så vi kanske får in några till snart

Nu ska jag gå och hänga lite med min glada make som kom hem från jobbet meed tårta och champagne. Vi ska äta hummersoppa med vitlöksbröd och sen hugga in på en hallonmoussetårta tillsammans med våra grannar. Han slutade på sitt jobb idag och har långledig helt så vi ska passa på och fira lite

• MrsMumrik

Snowflake - hahaha, ja så kan man ju också se det Huvudsaken är ju att man firar bra saker! Ibland firar jag att posten kommit med en kopp kaffe och en kanelbulle.

• MrsMumrik

Hej tjejer! Jag är på släktturné i norrland och hinner inte skriva och läsa så mycket, men vill bara titta in och säga hej! Ha en bra dag!

• MrsMumrik

Gomorron tjejer! Nu är jag tillbaka från norrland och försöker att läsa ikapp. Verkar som det har varit fullt upp för alla med barnen, sjukdomar och massa annat. Hoppas alla piggat på sig lite och att humöret fått ett uppsving av den härliga snön och första adventsmyset

I dag ska jag försöka glömma att jag håller på att bli förkyld och städa av hela huset och sätta fram adventspyntet. Om orken och tiden finns ska vi gå bort på marknaden i skälbygård och kolla läget lite. ÄLSKAR julmarknader.

Kram på er!

• MrsMumrik

Fy... vi skulle röja hemma idag och plocka fram adventsgrejorna och mysa, men nu har jag feber och Selma är också lite slö och rödblommig så det blir vila hela dagen istället. Missar julmarknaden också!! Hatar att vara sjuk!!

• MrsMumrik

Evani - skickar en stor födelsedagskram och en stor spark spark i röven till dina dåliga arbetsgivare!!

Svar på tråden järfällatråden 9