• flingansnö

järfällatråden 9

Hej!

Här är den nya Järfällatråden! Här pratar vi om allt och inget och träfffas ibland. Den gemensamma nämnaren är att vi är föräldrar och bor i Järfälla. Nya medlemmar är varmt välkomna 

Vi som hänger här mest regelbundet är:

Annelie E - Annelie (-75), Viksjö - Hampus 060116, Oliwer 080430
    Disan - Anna (-83), Viksjö - Ronja 070620, Maya 090322
    Jessilicious - Jessica (-86), Jakobsberg - Fabián 080601, bebis 1003?
    Lilla T - Therese (-76), Skälby - Idun 070309, bf 100610
    Lindasnutt - Linda (87), Skälby - Lia 091127
    Maraja 80 - Maria (-80) Jakobsberg - Max 031204 och Freja 090201
    Marina - Marina (-79), Viksjö - André 010920, Liam 070810, Isadora 090307
    Matglad - Kajsa (-76), Skälby - dotter 010103, Wille 070217, Moa 081214
    Mirix - Mirjam (-84), Skälby - Mira 081116
    Snowflake (flingan) -Elin (79) Jakobsberg, Gustav 061222
    Stora syster - Karro (-80), Berghem - Alexandra 97, Loke 03, Nilo 08
    Tip - Anne (-74), Kallhäll - son 070627, dotter 081013.
    1975 - Judit (-75),Viksjö - Emma 060220
    Evani- Eva (-74) Viksjö, Linnéa 090127
    Gluffsen - Linnea(-86), Kallhäll -BF 5e maj
    Utteröga - Annika (-73), Barkarby - Uma 060316, Vincent 081209

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-27 12:45
    annhan - Anna (-78), Viksjö - flyttar in i slutet av maj - Filip 060228, Viktor 090430

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-23 13:18
    Mumriksfru - Lina (-79), Skälby/Barkaby - Selma 100727

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-24 20:33
    Machina- Catharina (78) - Barkarby, Mila 070618 och Isa 101003

• Svar på tråden järfällatråden 9
  • RutanE

Malifa: Kul, är det kanske Elins mamma? Vi får se imorgon.
    Vet inte riktigt var du menar men vet du var Ormbacka förskola ligger kan vi ju ses där??
    Jag har inboxat dig mitt telnummer.

Mumriksfru: INTE roligt med magsjuka, usch, men nu vet jag varför du inte var på Kenzai i söndags

• flingansnö

Bt: Torsdag  kan funka, återkommer.....

Tip: jag vet inte faktiskt, vet inte ens när de öppnar, jag har lovat maken att vara borta hemmifrån så mkt som möjligt under helgen, så han får jobba, så jag tänkte att bada skulle funka bra . Jag kan kolla öppettider ochj sånnt i morogn! Vore jättekul om du och Elliot kom också!

• malifa

Rut: Jag har läst ditt meddelande. Nu vet jag var du bor så vi går förbi hemma hos dig imorgon!

• Matglad

Ang. Vårruset så har jag fått pengar från 4 personer så jag måste få från en till för att kunna anmäla. Ev. ska förresten min man åka bort då men jag anmäler mig nog ändå så får vi se om vi kan fixa barnvakt om det behövs.

• BackinBlack

God morgon! Ingen här på ett tag? Allt väl med alla? Eller är alla hemma och surar för det tråkiga vädret (även om jag hade vårkänslor på stan igår på lunchen i solen).

Jag ska på intervju här vid lunch, spännande. Gjorde lite tester igår kväll som jag hoppas utföll bra. Har fått ett annat erbjudande om en eventuell tjänst som då blir fast vilket är lockande. Vi får se.

Hoppas ni får en finfin helg och att solen hittar tillbaka till oss!

Kram

Mamma till Uma 060316 och Vincent 081209
  • flingansnö

Annika: Lycka till på intervjun!!

Hörrni, är det föresten ngn (eller ngra) Som har ett ihopfällbart bord att låna ut näta helg? Jag insåg just att vi kommer att vara 11 vuxna och 7 barn på mitt kalas :-O

• Steffi17

angående baddejt, så kan jag bara på fre nästa vecka. men veckan efter är ganska öppen än så länge. vill bara gå på öf på tors.
    ha en härlig helg, tjejer! vi har besök av farmor och faster:)

• flingansnö

simhallen öppnar 07.30 i morgon, jag tänkte åka dit vid nio halv tio om ngn ska med då!

Jag vill förlja med på ÖF på torsdag! Vilken tid går ni? Kan vi träffas innan?  Så kan vi väl bada på fredagen? (vilket förövrigt är min födelsedag! )

• MrsMumrik
    Matglad -  jag har glömt att betala!! Jag gör det asap! Så räkna med mig också för jag vill hänga på

Flingan och Steffi - jag ska också på öppna förskolan på torsdag så då ses vi där. Hänger eventuellt på på baddejten också på fredag! Lillgrodan och jag var där i dag och det var helt ok i jakan. Bro är säkert mysigare meh jag... hrm... hrm... hade kollat fel på tiden och råkade leda oss dit helt i onödan. Som tur var är alla så snälla så jag fick inget skäll Skäms

Flingan - jag hyrde bord på Westmans i Bromma och jag tror jag fick betala typ 75:- för två dagar. Kolla där om du inte hittar något.

På söndag fyller jag år och ska ha brunch här hemma. Någon som har några bra brunch favoriter som man kan köra med i buffén? Har lite idétorka...
  • Steffi17

Mumriksfru: var ni i jakan? Skulle inte ni in på stan? Till jakan hade jag någ hunnit med också... Men, men, nästa vecka då:)
    Flingan: jag brukar vara på öf ca 13:30. Jag tar nog bussem dit. Om du inte vill gå in själv, så kan vi träffas där utanför!

Svar på tråden järfällatråden 9