järfällatråden 9
MiaEd: Ja, hon gör väl det.... frågan är om jag gör det ![]()
Leonell: Tyvär ingen aning, men vi har ngra kalhällsbor här, så de kanske vet! Välkommen till kommunen föresten! ![]()
MiaEd: Ja, hon gör väl det.... frågan är om jag gör det ![]()
Leonell: Tyvär ingen aning, men vi har ngra kalhällsbor här, så de kanske vet! Välkommen till kommunen föresten! ![]()
mia: Nej i morgon hinner jag inte
Men tänkte gå på tisdag efter att jag hämtat G på fsk.
Leonell: Info om waldorf. Min bror gick på waldorf i högstadiet, och det var bra för honom. För små barn tror jag det är toppen, för stora barn passar det en del.
Mia: Jag hämar vid halvtre/tre så åker jag direkt ner dit och testar
Vi ska ha dop i Maria kyrka om ngra veckor så det kan ju vara bra att G är lite van med miljön...
JAg har en som jag kan låna ut. Lånade den av min svärmor och kan lätt låna den igen för er skull. Träffar henne idag och kan prata med henne då. Då behöver ni bara köpa nya plattor. Jag tyckte det funkade bra i början. Är ju lite obehagligt men det var det värt
leonell: Glömde att klistar in länken! http://sv.wikipedia.org/wiki/Waldorf Här är den iaf
mirjam: jag tror att jag hade åtta plattor..... jag köpte dem i ngn liten butik i stan som jag råkadegå förbi när jag var där.... förra gången köpte jag på apoteket, men det finns även på nätet att beställa. Jag pratar med svärmor i dag eller uner helgen, så får jag den på måndag så kan du får den på tisdag, funkar det eller har ni bråttom? har hon jätteont? isåfall kan jag åka och hämta den idag och komma med den.
syster. grattis!! Till både femårsdagen och till att hitta vägar att ta kommando över ditt liv! Och till stövelshopping idag!!! Hoppas du hittar ngra snygga!
mumriksfru: 160 kr!!!!! Helt galet!!!
Jag och Magnsu var på bio igr, såg i rymden finns inga känslor och den var helt udnerbar! Kände tydligt igen fleraav Gustavs drag i huvudpersonen, även om Gustav är mer flexibel än han var. blev bara väldigt arg på mamman i filmen om faktiskt bara kan beskirvas som en dålig mamma!
iaf, när vi kom hem hade svärföräldrarna stoppat i Agnes 365ml ersättning.... jag ammade vid fyra och vid sju hade de tryckt i henne detta..... hon sover fortfarande :-0 Men alla var nöjda och glada ochjag överlevde och kunde till och med njuta av kvällen
Jag upptäckte en fästing på Gustav nu i morse, han måste ha fått den igår.... Var in till vårdcentralen för att få hjälp att ta bort den, vilket var bra, för G var helt hysterisk!! Nu är den borta iallafall!!
Är det ngn av er som vet hur vanligt det är att man blir sjuk efter ett stick? Han är inte vaccinerad....
Tack syster! Tycker den almänna bilden är att ALLA fästingar bär på TBE....
Mirjam: Jag sov när smset kom, och sedan har jag glömt det.... sorry, bra att du påminnde mig. Jag messar. Jag vet annars inte om de har plattor på Clas ohlson, hittade denna webshop när jag googlade prne.shopexpo.se/ Fanny behöver inte komma hit, jagkan komma till er. Hon behöver inte utsätta sig för det. Jag kan komma till er.
Mirjam igen: coolt att mira blir så stor!! Duktiga tjejen!
Syster: Roligt att Loke kommer hem!
Är det ngn mer som ska följa med till ÖF på mariakyrkan tpå tisdag em? syskon är välkomna!
Miaed + två
flingan+ två
god morgon tjejer!!
Här sitter jag och pimplar kaffe efter ytterligare en natt med massor av mardrömmar..... fan, antar att det beror på alla "falska" känslor som jag effektivt förtränger på dagarna.... ngnstans måste ångesten ut iksom. Suck....
Ja ja, igår var vi iaf på lunch hos Magnus kusin och hennes man och deras två barn, det var jättetrevligt. De är så avslappnade och inte ett dugg tävlingsinriktade som så många andra ..... inget skryt om platt tv eller dyl. När mannen i familjen visade sin nya klocka så var det inte för att skryta utan bara för att han var så genuint glad över att ha köpt en ny klocka. Sen att det var en Longiness för typ 10000 var liksom inte primärt, det hadelika gärna kunnat vara en sexondhand klocka för 100 spänn!
Det var trevligt och god mat fick vi cokså!
Idag ska vi baka inför dopet, vi var och handlade allt sombehövs igår och s idag ska jag baka typ 1000 kakor.... Äriaf roligt att baka och billit blir det ju också!
Måste få in lite studietid också, och lite planering inför nästa vecka. Hoppas att jag ska få ihop allt.... ngn som har ngra extra timmar så att jag kan gå och klippa mig?