järfällatråden 9
ok, inboxar dig mitt nr, såkan jag få ditt.
ok, inboxar dig mitt nr, såkan jag få ditt.
Mumriksfru: Vad kul det var att ses idag!
Vihar kommit hem och Agnes bara sover... kan inte bestämma mig för om jag ska fortstta med inbjudningskorten, baka eller städa... så så sitter jag här och fördriver tiden istället.... ska nog ta en kopp kaffeoch en macka....
mirix: Jag gjorde det.... var det du som satt vid busshållplatsen med en röd phil och ted vagn? såg bara barnet och vagnen, och sedan när jagåkt förbi så tänktejag att det var likt Mira.... och att det kanske var du som satt där....
utteröga: Vad är et för skitställe ni köpt ringarna på? jag har jobbat på en guldsmedsbutik och det var aldrg ngt tjafs, passade inte ringarna nr de kom så fixade vi det utan extrakostnad!! Och menar du att gravyren var fel? Det ska de ju definivt fixa!!!!
shit vilken tråååååååååkdag jag har haft idag! Blä!!!! Har inte pallat att göra ens hälften av det jag skulle göra, och nu är det dags att åka och hämta Gså nu lär det inte heller bli ngt vettigt gjort..... Blä!!! att vara föräldraledig är tråååååååååkigt!
syster: Ja jag vet..... och jag slipper ju gå och jobba på ett jobb som jag inte gillar och det är ju bra..... men fan alts vad trist det är..... Tur att jag är mer aktv än när jag var hemma med G iaf, nu harjag ju lite kompisar och vågar mi9g till öf oich så... et är bra
Syster: Jag förstår dig, men försåtr också ditt dilemma.... men egentligen det du behöver fråga dig är: KOmmer det att finnas tillräckligt mycket jobb? Isåfall ärdet väl inte mycket att snacka om?
mumriksfru: Du kan få låna min sjal om du vill ha ett bra bärhjälpmedel hemma, annar kan jag verkligen rekomendera selen jag visade!
Idag ska jag med Agnes till BVc för tre månaders sprutan.... lillpluttan min. Sedan ska vi åka till södertörn för fotografering och sånnt, beställde kurslitteratur igår.... för 800
mumriksfru: Du får låna min sjal, jag använder den väldigt lite nu, har till och med funderat på att sälja den. Vi kan väl ses när du kommer hem från norrland? Vad roligt det var att jag missade dig i morse föresten, jag såg bara Selma
Men så är hon ju en sådan söt liten tjej!
Jag ska plugga Engelsk grammatik under hösten Astråkigt, men nödvändigt för min lärarexamen... har försökt göra det på distans förut, men grammatik är inte rikigt min grej så det har inte gått... men nu MÅSTE det gå!
Jag stuntar i att åka till skolan idag, jag gör det i morgon istället, stannar hemma och städa istället....*suck*
Agnes var iaf jätteduktig på BVC, skrek såklart lite av sprutorna, mest av den andra, men annars mådde hon bra. Var också idag de obligatoriska frågorna om hur man mår kom, och jag skrämde nästan slag på bvc-tanten, när jag talade om hur illa jag faktist mår. Hon frågade om jag ville ha en samtalskontakt, men nu vet jag ju att problemet inte går att prata bort, det handlar om mina hormoner bara och jag lugnade henne med att tala om at jag vet att jag inte är ledsen på riktgit, utan att det går över!
Stor blir hon också min lilla tjej 6825gram tung och 64.5 cm lång!
mumriksfru: Det är mysigt att ha dem nära! Det är därför det är så bra med att bära. Jag älskar att bära Agnes, även om jag får ont i ryggen ibland och ibland bara är trött på det.
Jag var till högskolan idag, för fotografering och registrering och sånnt, och jag lova, jag har inte kännt mig så gammal och omodern i hela mitt liv! Tur att jag är så självsäker att sånnt inte rör mig i ryggen
Ha ha ha ha eller hur??!! Gahhhhh, hur ska jag klara detta??? Peppa mig nu tjejer!!
ha ha ha, du kan få följa med ngn gång, jag lovar att du kommer känna dig som jag gjorde idag!
Hoppas att ni får en trevlig semester och när vi ses när du kommer hem så får du testa både sjal och sele!
Tror Selmis kommer gilla det!
LillaT: När var det var bok och bebis nu igen? Jag har glömt att skriva ner det....