• Linda1976

Bästa foundation?

Tror jag provat "allt". Cremepuder från Dior, Guerlain, Esteé Lauder...., Foundation från Clinique, Dior, MF, Nivea, Lóreal... Men jag tycker inget är supersuper! Det som funkat bäst är Liquid Satin (tror jag) från Maybelline.

Jag har normal/torr hud, och blir lätt torr på kinderna... Vill ha nåt halvtäckande som ger mig porslinshy. INTE mineral. Jag gillar det inte, spiller hälften i handfatet

Tips?

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Svar på tråden Bästa foundation?
  • Hallonmopeden

Jag älskar mineralfoundation men om jag inte skulle ha använt det så skulle jag nog ha köpt Dior Nude. Härlig foundation!

• ninna29
    Hallonmopeden skrev 2010-03-26 11:03:24 följande:
    Jag älskar mineralfoundation men om jag inte skulle ha använt det så skulle jag nog ha köpt Dior Nude. Härlig foundation!
    Vilken mineralfoundation tycker du är bra då? Ursäkta jag låna tråden;)
  • N3D

om jag får svara så skulle jag rekomendera mineralfoundation från MakeUp Store. deras wonderpowder är underbart... 

• Hallonmopeden

ninna29; jag använder från Tikei, suveränt täckning och bra pris

• mandelkatt

använder concealern forget it från biotherm som foundation. Superdryg liten tub (senaste har räckt mer än 8 månader) och sitter helt ok för mig. När jag använde den varje dag räckte den cirka 3 månader.

• ninna29
    Hallonmopeden skrev 2010-03-27 11:34:35 följande:
    ninna29; jag använder från Tikei, suveränt täckning och bra pris
    Ja oki vad kul beställde prover därifrån igår våga inte beställa en stor när jag inte vet färgen riktigt men vad kul att du är nöjd:)
  • Linda1976

Tackar för tipsen

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Baboll

Foundation från Biotherm för torr hy har jag varit väldigt nöjd med på sistone (har torr och känslig hy och vill ha halvtäckande effekt). Praktisk pumpflaska har den också.

Svar på tråden Bästa foundation?