hål i öronen på barn
När tycker ni att det är okej att ta hål i öronen på barn?
När tycker ni att det är okej att ta hål i öronen på barn?
När de är gamla nog att tjata om få göra det. Själv var jag nästan 5 år då jag tog hål i öronen.
När de själva vill och är stora nog för att veta vad det innebär, samt kan ta hand om det själva.
Haha, bra svar :)
min dotter är snart 2 år och vill jätte gärna ha det. Jag kan tycka att det är lite tidigt men helt okej ändå.
Vet du hur det är med allergier och så? Och baktill där spetsen på öronhänget sitter, ska man slipa ner det eller är det bättre att låta det vara?
Hur hade du det?
Jag hade vanliga örhängen, inga konstigheter. Detta var ju sent 70-tal så det kan ha hänt massor sen dess vad gäller barn och håltagning.
From 10 år, gärna ännu äldre.
min dotter är ju lite liten för att klara att ta hand om det själv, rengöring och sånt får ju vi göra isf..
kanske ska vänta nåt år till..
Min dotter är 8 år och jag tycker hon är för liten. Hon har helt enkelt inte den kunskap och förståelse för vad det innebär.
Kan tillägga att jag inte vet när jag tycker det skulle vara okej för min dotter att få göra, emn förmodligen kommer hon att vara äldre än jag själv var.
Jag skulle vänta tills man kan få en piercare att göra det. Tyvärr, mina barn kommer inte få hål tagna med pistol. För det har jag fått och det är bara krångel.