Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
I de butiker jag har varit i har rådis stövlarna kosta 199 kr, och sen halva priset för det. Detta gäller skärholmen c och kungens kurva. Bad dem tom dubbelkolla priset i datorn (efter ditt inlägg), de trodde jag var lite knäpp ;)
fick köpa de hära sötta o sköna jätte mjöka o lätta faktiskt till lille Elmer som blir 1 år 26/9, frågade henne om storlek men hon visste inte, men hon sa att vid ett år brukar man börja med minsta storlek o det var 20. brukar 20 funka till en normal stor ett åring?? vad tycker ni.
charmmis vet du om de hära också var för 50 kr hos er`?? här de var för 75kr.
star67
de skorna såg jag inte, eller de kanske stod på pojkhyllan, tittade inte så noga där då jag har två små tjejer.
jag köpte dessa skor, betalade 50kr/par för alla förutom vinterstövlarna, där betalade jag 99 kr för ena och 149kr för andra paret. Tänkte jag skulle testa dem till nästa vinter (ifall de passar i strl) har köpt kavat varje år men dessa såg varma och sköna ut, till ett superpris.
Kitty skorna var söta, visserligen syntetskinn vilket jag inte gillar, men bra att ha som extraskor.
Har en hel sportbag med urväxta skor som ska upp på tradden, måste bara få ork och lägga upp dem
din sko-rean var ju kalas, blev fem par skor/stövlar i olika storlekar för 350 kr, som hittat!
ett par vinterkängor stod på 99 kr-hyllan så de fick jag för halva även om de egentligen var dyrare, mycket nöjd, blev skor både till vår o nästa höst!
star67, 20 till en ettåring låter bra, det hade Oscar iaf.
Oj, jag har inte läst längre bak i tråden men måste bara fråga i vilken affär ni fyndat alla dessa fina skor?
Någon som vet hur länge halva rean gällde på din sko? Jag har inte fått något mail men är medlem.
Fyndade också några skor till lillkillen som är ett år och två vinterkängor som jag hoppas passar nästa år. Tog st 24 på dem, han är 2 år då. Nu har han st 21 (ca). Här låg priserna från 75 kr/st. Vinterkängorna 99 kr. (efter avdragen rabatt)
Sugen på att åka till en annan butik i stan imorgon, men ingen idé om det inte är halva rean.