• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Jenna82

Så fort jag hittar min telefon, så gör jag det! Tror jag glömt den i bilen o sambon drog prcecis igång en film.

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • BabiBell
    Jenna82 skrev 2011-06-14 22:04:17 följande:
    Så fort jag hittar min telefon, så gör jag det! Tror jag glömt den i bilen o sambon drog prcecis igång en film.

Oj va snällt!! TAck så hemsk mycket!!
  • Moonlight83

Kan vi inte göra en lista igen som i vintras.Där det står vilka datum alla får nys om att de rejäla reorna ska starta.Kanske har någon koll på vilket datum de startade förra året för att ge en liten hint.

• passau

Jag satt å gick igenom hela konversationen förra året för att kolla men nu jobbar jag och hinner inte så någin annan får gärna kolla!Några datum har jag...

• passau

Halva rea-priset Kappahl 22/7 med SMS  Hemtex 22/7 Åhlens 30/7 Någon får jätte gärna försöka kolla när lindex startade... Brukar vara runt kappahl, *hint*

• Jenna82
    BabiBell skrev 2011-06-14 22:08:59 följande:
    Oj va snällt!! TAck så hemsk mycket!!
    Bättre sent än aldrig, men nu har jag messat det till dig! Dock står det ju att det kommer från mitt nummer...de kanske ser det..hmm. :-S
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • emme 86

Jag var o shoppade på lindex i Borås idag, hittade en hel del till mig. köpte ett par jeans, ett par jeansshorts, en bh, ett linne och två tröjor. Gav 133kr för allt!!! Tyckte att det var väldigt lite när jag klev ur butiken o kollade kvittot, då hade inte jeansen o shortsen kommit med av någon anledning. Jag var oärlig o gick nöjt där ifrån, dom får ju hålla lite koll själva.

• Scarlett77

Men det är inte halva reapriset på vare sig lindex eller åhlens än va, bara vanlig rea?

• busigsysterJenny

Scarlett: deras reor startade idag.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2